Pircēja koncepcijas izmantošana SIA”X”
Pircējs, iegādājoties jebkuru preci savu vajadzību apmierināšanai no pārdevēja gaida arī pakalpojumu kopumu, kas papildina konkrēto preci gan pirms, gan pēc, gan iepirkšanās laikā. Šis pakalpojums bieži vien ir tik pat nozīmīgs kā pati prece. Pastāvot lielai tirgus konkurencei, nevar iedomāties veiksmīgu tirdzniecības uzņēmuma darbību bez augsta līmeņa apkalpošanas. Lai piesaistītu jaunu un noturētu esošo pircēju uzmanību, SIA”X” veikals piedāvā plašu papildus pakalpojumu klāstu. Klienti ir gatavi maksāt par savu ērtību un labsajūtu, apkalpošanas kvalitāti.
Uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai sakārtotu vidi, izstrādātu preču sortimentu, dabūtu klientus, jo vienaldzības, neiecietības, slinkuma vai lēnas apkalpošanas dēļ, šo iegūto klientu var tik vienkārši pazaudēt.
Veikals seko līdzi tirgus izmaiņām, klientu vēlmēm un cenšas pilnvērtīgāk nodrošināt apkalpošanas kultūru. SIA ”X” ir šādi galvenie virzieni:
• finanses un kredīts(aizdevumi, kas reāli izpaužas kā pēcapmaksa)
• pasūtīšanas ērtums(pircējam nodrošinātā preces pasūtīšanas vienkāršība un efektivitāte)
• piegāde(cik ātri un efektīvi prece tiek piegādāta pircējam)
• uzstādīšana(cik ērti un droši preci var novest līdz darba stāvoklim)
• apmācīšana un konsultēšana
• pēcpārdošanas apkalpošana(tehniskās apkalpošanas un remonta nodrošinājums)
2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums
SIA „X’’ piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Preces
Tiek aptvertas visas patēriņa grupas: ikdienas pieprasījuma preces, speciāli pērkamās preces, īpašā pieprasījuma preces, pasīvā pieprasījuma preces. Veikalā piedāvāto produktu sortiments ir ļoti plašs.Ir izdalītas vairākas nodaļas:
- tehnika dārzam un mežam,
- trauki, elektropreces, saimniecības preces,
- būvmateriāli, santehnika,
- lopbarība, minerālmēsli, ķimikālijas,
- automašīnas un traktoru rezerves daļas,
- stādi un krūmi.
…