-
SIA "Unisports"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze | 7 |
2.1. | Vairumtirdzniecība | 7 |
2.2. | Mazumtirdzniecība | 8 |
2.3. | Ziemas un vasaras inventāra apkope un remonts | 8 |
3. | Mārketinga komplekss | 10 |
3.1. | Prece | 10 |
3.2. | Cena | 12 |
3.3. | Vieta | 12 |
3.4. | Veicināšana | 13 |
4. | Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide | 14 |
5. | Klientu apkalpošanas būtība | 17 |
5.1. | Klientu apraksts | 17 |
5.2. | Klientu vēlmju izpēte | 21 |
5.3. | Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai | 22 |
6. | Tirgus segmenta analīze | 24 |
7. | Konkurentu darbības izpēte | 27 |
8. | Uzņēmuma attīstības iespējas | 29 |
Secinājumi | 30 | |
Priekšlikumi | 31 | |
Izmantoto avotu saraksts | 32 | |
Pielikumi | 33 |
Temata aktualitāte: Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Konkurencei palielinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus.
Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Mārketings ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un uzņēmumu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir noteikta vērtība no pircēja viedokļa.
Mūsdienu ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Patreizējos apstākļos svarīga loma cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām.
Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura ietver sevī tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, cenu veidošanu, produktu vadīšanu, sadali un virzīšanu tirgū.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Darba uzdevumi:
1.Uzņēmuma raksturojums
2.Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze
3. Mārketinga komplekss
4.Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide
5.Klientu apkalpošanas būtība
6.Tirgus segmenta analīze
7.Konkurentu darbības izpēte
8.Uzņēmuma attīstības iespējas
Pētāmais objekts: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk darbā SIA) „UNISPORTS”
Pētījuma priekšmets: SIA „UNISPORTS” mārketinga sistēma
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, testa analīzes, anketēšana
Darba struktūra: darbs sastāv no titullapas, satura, ievada, kurš sastāv no tēmas aktualitātes, mērķa, uzdevumiem, pētījuma objekta, priekšmeta un pētījumu metodēm. No astoņām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta pielikumiem, darbā ievietotas divas diagrammas.…
Temata aktualitāte: Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Konkurencei palielinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus. Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu. Mārketings ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un uzņēmumu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir noteikta vērtība no pircēja viedokļa. Mūsdienu ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Patreizējos apstākļos svarīga loma cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura ietver sevī tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, cenu veidošanu, produktu vadīšanu, sadali un virzīšanu tirgū. Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā. Darba uzdevumi: 1.Uzņēmuma raksturojums 2.Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze 3. Mārketinga komplekss 4.Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide 5.Klientu apkalpošanas būtība 6.Tirgus segmenta analīze 7.Konkurentu darbības izpēte 8.Uzņēmuma attīstības iespējas Pētāmais objekts: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk darbā SIA) „UNISPORTS” Pētījuma priekšmets: SIA „UNISPORTS” mārketinga sistēma
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- SIA "Unisports"
- Tirgzinības prakse
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tirgzinības prakse
Prakses atskaite augstskolai16
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai87
-
Saimnieciskās darbības analīzes prakse uzņēmumā SIA ”TF”
Prakses atskaite augstskolai13
-
SIA "Anda L"
Prakses atskaite augstskolai48
Novērtēts! -
Pakalpojumu izmaksas uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai12