Secinājumi
1. Uzņēmums darbojas diferencētā mārketinga stratēģiju – piedāvā gan juridiskos pakalpojumus, gan grāmatvedības pakalpojumus, kā arī izīrē īpašumu.
2. Uzņēmumā nav rakstiski definēti stratēģiskie, operatīvie un taktiskie mērķi.
3. Uzņēmums pārsvarā darbojas ārzemju tirgū, Latvijas klientu ir salīdzinoši maz.
4. Uzņēmumā darbojas mazs darbinieku skaits – 6 darbinieki.
5. Reklāma ir tikai mutiska – klienti popularizē uzņēmuma darbību, tāpēc uzņēmuma darbinieki kvalitatīvi apkalpo visus klientus.
6. Uzņēmuma patērētāji pārsvarā ir ārzemju uzņēmumi ar ienākumu līmeni virs vidējā.
7. Klienti ir lojāli pret uzņēmumu un nemaina pakalpojumu sniedzēju.
8. Uzņēmums apkalpo ļoti mazu daļu no visiem potenciālajiem klientiem, jo strādā pārsvarā tikai ar patstāvīgajiem klientiem.
…