-
SIA "Reho" analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējas ziņas par kopuzņēmumu SIA „REHO” | 4 |
1.1. | Viesnīcas „Konventa sēta” raksturojums | 7 |
1.2. | Viesnīcas „Hotel de Rome” raksturojums | 12 |
2. | SIA „REHO” Personāls | 18 |
3. | Vadības darba plānošana SIA „REHO” | 24 |
4. | Kvalitātes standarti SIA „REHO” | 28 |
4.1. | Viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” atbilstības izvērtējums pēc Latvijas viesnīcu standarta | 29 |
4.2. | Restorānu „Raibais Balodis” un „Otto Schwarz” dokumentācijas izvērtējums | 30 |
5. | Mārketinga pasākumi SIA „REHO” | 39 |
6. | SIA „REHO” Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām | 43 |
7. | Finanšu vadība SIA „REHO” | 45 |
8. | Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos | 54 |
Secinājumi | 56 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 57 | |
Pielikumi | 58 |
SECINĀJUMI
1. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” pēc uzņēmuma iedalījuma ir liels uzņēmums, kurš spēj apsaimniekot 2 tādas viesnīcas kā „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” un nodrošināt 127 darbiniekiem darba vietas.
2. Kopuzņēmuma SIA „REHO” veiksmīgu darbību viesmīlības industrijā nodrošina sakārtota dokumentācija un vadības darba plānošana, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” viesiem.
3. Kopuzņēmumā SIA „REHO” nozīmīga loma ir reklāmai, kas popularizē ne tikai viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” tēlu, bet veicina arī viesnīcu pakalpojumu pārdošanu jauniem viesiem un viesu grupām.
4. Latvijas – Vācijas kopuzņēmuma SIA „REHO” sadarbība ar citiem uzņēmumiem un iestādēm veicina kopuzņēmuma ārējo komunikāciju un izaugsmi.
5. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” dzīvotspējīgs, konkurētspējīgs un peļņu nesošs kopuzņēmums, bet tikai nepieciešams biežāk pārskatīt plānoto un faktisko ieņēmumu un izdevumu budžetu, lai kopuzņēmumam nodrošinātu lielāku peļņu.
6. Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos Latvijā ir jāveicina, motivējot personālu un nodrošinot personālam apmācību, lai arī Latvijas izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu kvalitāte būtu tikpat augstā līmenī kā citviet Eiropā.
…
SIA „REHO” (VIESNĪCU „KONVENTA SĒTA” UN „HOTEL DE ROME”) ANALĪZE Jebkura uzņēmējdarbība ir orientēta uz maksimālas peļņas gūšanu, tirgus daļas saglabāšanu vai paplašināšanu, ilgstošu attīstības iespēju nodrošināšanu un uzņēmuma vērtības palielināšanu. Tādas iespējas ir jebkuram viesmīlības uzņēmumam. Toties viesmīlības uzņēmumi, veicot savu saimniecisko darbību 2008. gadā saskārās ar pasaulē iezīmējušos ekonomisko krīzi, kas jebkuram viesmīlības uzņēmuma vadītājam lika strauji pārskatīt budžetus un steidzami pieņemt lēmumus, kā arī noteikt, kā uzņēmums darbosies esošajos krīzes apstākļos. Pie tam pieaugusī konkurence viesmīlības industrijā un viesu plūsmas samazināšanās ir novedusi pie tā, ka Rīgā 2008. gadā vidēji viesnīcās tiek izmantotas tikai nedaudz virs 50% [3] gultasvietas. Tādejādi lielākā daļa viesmīlības uzņēmumu ekonomiskās krīzes apstākļos sāka domāt par piesardzīgiem pasākumiem, kas palīdzēs pārdzīvot krīzes laiku. Līdz ar to viens no tūrisma industrijas uzņēmējdarbības veiksmīgākajiem attīstības priekšnosacījumiem tirgus ekonomikas apstākļos ir pamatotu vadības lēmumu pieņemšana, darbības plānošana un izmaksu kontrole. Tas nozīmē, ka sakārtota viesmīlības uzņēmuma dokumentācija dod priekšstatu par iekšējo uzņēmuma uzskaites organizāciju un reprezentē saimniekošanas procesa efektivitāti. Tādejādi tiks apskatīts viesmīlības industrijā 17 gadu pieredzes bagāts Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO”. Līdz ar to darba mērķis ir analizēt Latvijas – Vācijas kopuzņēmuma SIA „REHO” vadības darbu. Lai sasniegtu darba izvirzīto mērķi ir jāveic sekojoši darba uzdevumi: 1. Sniegt vispārējas ziņas par kopuzņēmumu SIA „REHO”. 2. Raksturot personālu un vadības darba plānošanu. 3. Analizēt SIA „REHO” kvalitātes standartus, mārketinga pasākumus, sadarbību ar citiem uzņēmumiem un organizācijām, finanšu vadību. 4. Veikt pētījumu par personālresursu kvalitāti viesmīlības uzņēmumā.
- SIA "Reho" analīze
- Uzņēmuma darbības analīze
- Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
Uzņēmuma darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai41
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
Uzziņu dienesta 1188 uzņēmuma analīze
Prakses atskaite augstskolai31
Novērtēts! -
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā. Uzņēmuma darbības analīze, attīstības plānošana
Prakses atskaite augstskolai42