Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:918177
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums, vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma nosaukums un logo    4
1.3.  Uzņēmējdarbības veids    4
1.4.  Darbaspēka raksturojums    4
1.5.  Uzņēmuma vēsture    4
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    5
1.7.  Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā    5
1.8.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    6
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    7
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un analīze    7
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides izpēte un analīze    12
2.3.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētikas vadības stila analīze    13
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze, tā priekšrocības un problēmas    14
2.5.  Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un organizācijas izpēte    15
2.6.  Dokumenta plūsmas uzņēmumā (attēlot shematiski) izpēte, analīze    16
2.7.  Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas izpēte, analīze    17
2.8.  Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte    19
2.9.  Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte    20
2.10.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums un dzīves cikla izpēte un analīze    20
2.11.  Sniegto pakalpojumu uzskaites kārtības izpēte    21
2.12.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā    22
2.13.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte    23
2.14.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avotu izpēte    23
2.15.  Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums    23
2.16.  Uzņēmumā lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte un novērtējums    24
2.17.  Uzņēmuma produkta pārdošanas metožu izpēte un novērtējums    24
2.18.  Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā    24
2.19.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas, izaugsmei piemērotu stratēģiju analīze    26
2.20.  Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze    27
2.21.  Materiālu tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā    27
2.22.  Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas izpēte    30
2.23.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    31
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze    35
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām. Sadarbības izpēte un novērtējums    35
3.2.  Grāmatvedības politikas izpēte    35
3.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izpēte    36
3.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    36
3.5.  Uzņēmuma finansiālo maksājumu izpēte    37
3.6.  Uzņēmuma gada pārskata izpēte un analīze    37
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    42
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    43
  Pielikumi    44
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Neskatoties uz ekonomisko stāvokli valstī, lidošanai kā pasažieru pārvietošanās līdzeklim pieprasījums nav mazinājies.
2. Uzņēmums ir izvirzījis lielus mērķus, taču, ņemot vērā šī brīža attīstības ātrumu, tie liekas viegli sasniedzami.
3. Lai arī uzņēmumā ir daudz darbinieku, darbaspēka struktūra ir ļoti vienkārša, kas veicina ātru informācijas izplatību uzņēmumā.
4. NHS ir ļoti spēcīgs konkurents Starptautiskajai lidostai „Rīga”, jo nepilna gada laikā ir pierādījusi, ka augstā līmenī var apkalpot reisus, kā arī attīstīties ārpus Latvijas.
5. Uzņēmums kā komanda uzrāda ļoti augstus un stabilus rezultātus, taču savstarpējās attiecības uzņēmumā ir diezgan saspīlētas un darba vide – saspringta.
6. Ikdienas darbā jebkurš darbinieks ir pakļauts laikam, jo tas ir vienīgais ierobežotais resurss aviācijas nozarē.
7. NHS lielākais drauds ir laika apstākļi, kas var likt uzņēmumam ieslīgt dīkstāvē un radīt lielus zaudējumus, jo sliktu laika apstākļu dēļ, procesi lidostā tiek apturēti.
8. Uzņēmums sabiedrībā sevi pozicionē kā profesionālu un spēcīgu pakalpojumu sniedzēju un klienti par to var pārliecināties, izvērtējot NHS ikdienas darbu.
9. Vissvarīgākais process aviācijā ir darbinieku pieņemšana darbā un apmācīšana, jo bez iemaņām lidostas vidē strādāt nevar – darbinieks tiek pakļauts augstam riskam, kā arī viņš var pakļaut augstam riskam arī citus.
10. NHS finansiālie rādītāji visa gada garumā ir bijuši pozitīvi, jo uzņēmums strādā ar augstu ienākumu līmeni un zemu izdevumu līmeni, kas ļauj uzņēmumam attīstīties ārvalstīs un iepirkt jaunu darba tehniku.
11. Darba tehnikas iegāde ir sarežģīts un dārgs process, jo Latvijas tirgū nav nepieciešamās tehnikas, lai apkalpotu lidmašīnas augstā līmenī, tādēļ ir nepieciešami lieli finansiālie līdzekļi, lai varētu sniegt pilnvērtīgu servisu.
12. Uzņēmuma grāmatvedību kārto FLS (Financial and Legal Statements), kas nodrošina uzņēmumam augstas kvalitātes un precīzu kontu grāmatojumus, algas aprēķinus, atvaļinājuma naudas u.c. finansiālos norēķinus.

Priekšlikumi
1. Lai arī uzņēmums strauji attīstās ārvalstīs, tas notiek uz Rīgas stacijas darbinieku rēķina, tādēļ vajadzētu ieviest motivējošu atlīdzības sistēmu, kas liktu darbiniekiem apzināties, ka tieši viņi ir galvenie uzņēmuma peļņas nesēji.
2. Tā kā uzņēmumā valda saspringta gaisotne, ir nepieciešams nodrošināt komandas stiprinošus pasākumus (Team Building), kas palīdzētu uzņēmuma darbiniekiem kļūt kā ģimenei un tā rezultātā sasniegt vēl labākus rezultātus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties