-
SIA "M" uzņēmējdarbības analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1. | Uzņēmuma raksturojums no juridiskā viedokļa | 6 |
1.2. | Īss ieskats uzņēmuma vēsturē | 7 |
1.3. | Misija | 8 |
1.4. | Mērķi | 10 |
2. | Uzņēmuma ārējās vides analīze | 12 |
3. | Produkts un tā kvalitāte | 17 |
3.1. | Produkta aprakts | 17 |
3.2. | Kvalitātes nodrošināšanas pasākumi | 18 |
3.3. | Cenu veidošanas politika | 20 |
3.4. | Produkta virzīšana tirgū | 21 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas process | 23 |
4.1. | Ražošanas tehniskā bāze | 23 |
4.2. | Resursu sagādes organizēšanas analīze | 23 |
4.3. | Secinājumi par ražošanas plānošanu uzņēmumā | 25 |
5. | Uzņēmuma vadības stratēģija | 27 |
5.1. | Uzņēmuma vadības struktūras apraksts un novērtējums | 27 |
5.2. | Uzņēmuma attīstības stratēģijas un plānošanas darba organizācijas raksturojums | 28 |
5.3. | Personāla izpratne par saviem darba pienākumiem, darba attiecībām un tā motivētība darbam | 29 |
5.4. | Uzņēmuma vadības stila analīze | 30 |
5.5. | Uzņēmuma mikroklimata raksturojums | 30 |
5.6. | Uzņēmuma informācijas procesu raksturojumus | 32 |
5.7. | Problēmas informācijas apmaiņas procesā un priekšlikumi to uzlabošanai | 34 |
6. | Pasākumi uzņēmuma darba uzlabošanai | 35 |
Secinājumi | 36 | |
Priekšlikumi | 37 | |
Avotu un izmantotās literatūras saraksts | 38 |
Secinājumi
1. Zirglietu veikali ir ļoti specifiski veikali, un kvalitatīvu to produkciju nevar iegādāties jebkurā iestādē, kā arī tās ir specifisks produkts, kam grūti atrast aizstājēju.
2. Preces veikalā tiek regulāri pārbaudītas, un, ja plašajā preču piedāvājumā tiek atrasta kāda bojāta prece, tai tiek piešķirta atlaide atkarībā no defekta nopietnības.
3. Autore uzskata, ka uzņēmums izmanto pārbaudītu cenu noteikšanas metodi (izmaksas+ peļņa), jo šādi rīkojas arī citi līdzīgi uzņēmumi, kā arī tā ir vienkārša un ir paredzama noteikta peļņa.
4. Lai arī šobrīd uzņēmuma vadība nav spējīga ieguldīt lielus naudas līdzekļus veikala reklamēšanā, tomēr ļoti veiksmīgs lēmumus ir bijis veikala ārpusē ir izvietot reklāmas stendu, lai cilvēki pamanītu, ka šeit ir iespējams iegādāties arī saldējumu un atspirdzinošos dzērienu. Šis reklāmas veids noteikti ir piesaistījis klientu uzmanību.
5. Ārējās vides izmaiņas pēdējo gadu laikā ir ļoti ietekmējušas uzņēmuma izvirzītos mērķus un izstrādātās stratēģijas.
6. Piegādes uzņēmumā vienmēr tiek plānotas savlaicīgi, kā arī par sadarbības partneriem un piegādātājiem tiek izvēlēti tikai uzticami un labas atsauksmes saņēmuši ražotāji vai vairumtirdzniecības bāzes.
7. Darba autore secina, ka preču sagādes process veikalā notiek veiksmīgi, jo tiek ņemts vērā gan pieprasījums, gan uzņēmuma finansiālās iespējas, kā arī tiek izvērtēts vai konkrētās preces pasūtīšana ir veikalam izdevīga.
8. Darba autore ir secinājusi, ka uzņēmuma vadītāja ir izvēlējusies demokrātisko vadības stilu, kas arī šādam mazam uzņēmumam, kurā notiek tieša saskare starp vadītāju un viņa darbiniekiem, ir vispiemērotākais.
9. Veikalā „K” valda patīkams mikroklimats, attiecības darbiniekiem un ir izveidojušās pozitīvas attiecības gan ar īpašnieci, gan viņas ģimeni, tomēr darbiniece nekad neaizmirst, ka viņa ir darba ņēmējs un šo robežu nepārkāpj.
10. Izdarot secinājumus par šo informācijas procesiem uzņēmumā, darba autore var teikt, ka gan uzņēmuma iekšējā, gan ārējā komunikācija norit veiksmīgi, tomēr ir lietas ko nepieciešams vēl uzlabot.
…
- Saimnieciskās darbības analīzes prakse uzņēmumā SIA ”TF”
- SIA "M" uzņēmējdarbības analīze
- SIA “Z” finanšu analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Saimnieciskās darbības analīzes prakse uzņēmumā SIA ”TF”
Prakses atskaite augstskolai13
-
SIA “Z” finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai22
-
SIA "X" finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai29
Novērtēts! -
SIA "xxx" uzņēmējdarbības analīzes prakse
Prakses atskaite augstskolai20
-
SIA "yyy" finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai29