Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:937841
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.sadaļa  Uzņēmuma struktūra, pārvaldība,finanšu informācijas plūsma   
1.1  SIA”Lattelekom” attīstība no 2000.gada līdz 2004.gadam   
1.2  SIA”Lattelekom” struktūra un pārvaldība   
1.3  Uzņēmuma finanšu informācijas plūsmas organizācija   
1.4  SIA”Lattelekom” finanšu analīze   
1.4.1  SIA „Lattelekom” likviditātes novērtējums   
1.4.2  SIA „Lattelekom” līdzekļu aprites analīze   
1.4.3  SIA „Lattelekom” maksātspējas novērtējums   
1.4.4  SIA „Lattelekom” izmaksu un rentabilitātes analīze   
2.sadaļa  Personāla vadības novērtēšana SIA „Lattelekom”   
2.1  Personāla statistika uzņēmumā   
2.1.1  Darbinieku skaits un tā dinamika   
2.1.2  Darbinieku sadalījums pēc dzimuma un vecuma   
2.1.3  Kadru mainības koeficenta aprēķins   
2.2  Personāla atlases koncepcija   
2.2.1  Izmantojamie atlases ceļi   
2.2.2  Izvēles kritēriji   
2.2.3  Gala lēmuma pieņemšana   
2.3  Personāla novērtēšanas koncepcija   
2.4  Personāla attīstīšanas un karjeras veidošanas koncepcija   
2.5  Atalgojuma koncepcija   
3.sadaļa  SIA „Lattelekom” attiecības ar VID   
3.1  Nodokļu maksātāja reģistrācija VID   
3.2  VID iesniedzamās atskaites un deklarācijas   
3.3  Nodokļu aprēķināšana   
3.4  Uzņēmuma sadarbība ar VID   
3.5  Nodokļu audits   
3.6  Nodokļu struktūra un analīze uzņēmumā   
3.7  Nodokļu plānošana   
4.sadaļa  SIA „Lattelekom” attiecības ar banku   
4.1  Norēķinu konta atvēršana bankā   
4.2  Kredītdarījumi   
4.3  Darījumi ar maksājuma kartēm   
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Lattelekom” ir plaša spektra elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā telekomunikāciju, datu, interneta, kontaktu centra pakalpojumus, integrētos elektronisko sakaru un IT risinājumus.
No 1994. līdz 2003. gadam SIA “Lattelekom” bija monopoltiesības fiksēto telekomunikāciju pamatpakalpojumu sniegšanā. Šīs tiesības uzņēmumam tika piešķirtas, lai pēc iespējas īsākā laikā Latvijā radītu mūsdienīgu telekomunikāciju infrastruktūru, kur tiktu izmantota jaunākā tehnoloģija.
SIA “Lattelekom” pakalpojumi fiksētās telefonijas tirgū 2004. gadā pārsniedza 90%, nomāto līniju pakalpojumu tirgū – vairāk nekā 70%, starpsavienojumu pakalpojumu tirgū līdztekus ar uzņēmumiem SIA “LMT” un SIA”Tele2” – vairāk nekā 15% tirgus.
Elektronisko sakaru nozare Latvijā un pasaulē atrodas dinamisku izmaiņu procesā. Fiksētās balss telefonijas tirgus turpina samazināties. Mobilā, fiksētā un IP balss pārraide konverģē pieprasījuma un tehnoloģiju attīstības rezultātā. Strauji pieaug pieprasījums pēc datu pārraides, interneta un IT pakalpojumiem. Individuālie klienti un mājsaimniecības pieprasa plašāku pakalpojumu klāstu, veloties, lai šie pakalpojumi būtu viegli izprotami un ērti lietojami. Savukārt uzņēmumi arvien vairāk tiecas pēc viena sakaru un informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzēja un partnera, kurš spēj integrēt un vienkāršot sarežģītos piedāvājumus atbilstoši viņu vajadzībām.
Visefektīvāk šīs klientu prasības īstenos tie nozares uzņēmumi, kas spēs ātri reaģēt uz tirgus tendencēm, tehnoloģiju attīstību, kā arī varēs strādāt starptautiskajos tirgos. SIA “Lattelekom” mērķis un uzdevums ir realizēt savas priekšrocības un iespējas reģiona tirgū.

SIA “Lattelekom” vīzija:
Būt par vadošo telekomunikāciju un IT pakalpojumu sniedzēju iedzīvotājiem, uzņēmumiem, organizācijām un sabiedrībai kopumā.
Efektīvi reaģēt uz pasaules tendencēm un pilnveidot produktu un pakalpojumu klāstu, lai tas atbilstu uzņēmuma klientu aizvien pieaugošajām un mainīgajām vajadzībām.
To panākt, nodrošinot izcilu klientu apkalpošanu un attīstot SIA “Lattelekom” tehnisko kompetenci un komunikāciju tīklu.


SIA “Lattelekom” misija:
Padarīt cilvēku dzīvi ērtāku, uzlabot uzņēmumu un organizāciju darbību un sniegt ieguldījumu sociālekonomiskās vides izaugsmē Latvijā, piedāvājot klientiem vispiemērotākos komunikāciju un IT risinājumus.
Būt vienam no labākajiem darba devējiem reģionā, piesaistot un noturot vislabākos darbiniekus, kuru profesionālais sniegums un spēja uzņemties atbildību būs garantija labiem sasniegumiem.
Palielināt uzņēmuma vērtību un rentabilitāti, saglabājot un nostiprinot tirgus daļu pamata biznesā, kā arī nepārtraukti pilnveidojot darbības procesus.

SIA “Lattelekom” galvenās darbības jomas:
Tālruņa un operatoru centru pakalpojumi, informatīvie pakalpojumi
Datu, balss pārraides un interneta pakalpojumi
Integrēti informācijas tehnoloģijas un telekomunikāciju risinājumi
Telekomunikāciju un datu pārraides iekārtu pārdošana un apkalpošana
Biznesa procesu ārpakalpojumi

SIA “Lattelekom” piedāva dažādus pakalpojumu veidus.
Privātajiem klientiem - daudzveidīgi, ērti un izdevīgi saziņas veidi:
Platjoslas interneta pieslēgumi (Mājas DSL, Apollopilsētas internets, mājas bezvadu internets Wi-Fi)
Jauni satura piedāvājumi portālā www.apollo.lv un Apollo televīzija
Mājas telefons un izdevīgi tarifu plāni - Aktīvie tarifi, Mājas tarifi, Sociālie tarifi un citi.
Ērta klientu apkalpošana - Klientu centrs, klientu apkalpošanas dienests 8008040, pašapkalpošanās sistēma www.lattelekom.net.
Biznesa klientiem - individuāls serviss un elastīgi piedāvājumi:
Lattelekom piedāvā kvalitatīvus biroja sakaru, balss, datu pārraides un interneta pakalpojumus,
pilnībā nokomplektētu biroja un darbavietas aprīkojumu,
uzņemas visu atbildību par biroja tehnikas apkalpošanu,
sniedz izdevīgus nosacījumus informācijas tehnoloģiju pakalpojumu un risinājumi iegādei - līzings, noma, nomaksa,
piedāvā bezvadu interneta abonēšanas karti, lai piekļūtu biroja datortīklam un internetam no jebkuras vietas.
Korporatīvajiem klientiem - profesionāla, uzticama un atbalstoša sadarbība
Datu pārraides un tīkla drošības risinājumi Baltijā un Skandināvijā
Vienotu datu un telekomunikāciju pārraides tīklu izveide uzņēmumiem un valsts iestādēm, kā arī interneta risinājumi
BalticNetwork risinājumi - korporatīvais datu pārraides tīkls Baltijas valstīs
Konsultācijas biznesa procesu uzlabošanā un klientu apkalpošanas metožu ieviešanā - biznesa procesu audits, klientu apkalpošanas optimizācija, kontaktu centra risinājumi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties