Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:707840
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā    4
  Esošās situācijas apraksts    4
  SVID analīze    5
  Secinājumi pēc SVID analīzes    6
  Īss vēstures apraksts    7
  Stratēģiskās vadīšanas process    8
  Uzņēmuma mērķis    8
  Uzņēmuma misija    9
  Ražošanas plānošana uzņēmumā    10
  Ražošanas jauda un faktori, kas to ietekmē    12
  Uzņēmuma preču raksturojums    13
  Produkta klasifikācija    13
  Uzņēmumā izmantotie resursi    14
  Personālvadības procesi uzņēmumā    16
  Personālvadības funkcijas    17
  Atlases kritēriji un to pamatojums    19
  PV vērtējums, ieteikumi    20
  Uzņēmuma kūltūra    22
  Procesi uzņēmumā    22
  Vadības psiholoģijas novērtējums    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    29
Darba fragmentsAizvērt

Īss vēstures apraksts
Uzņēmums “Saule” ir izveidots 1965. gadā, kā tekstilrūpniecības uzņēmums. Par cik uzņēmums tika veidots ar nolūku apmierināt lielu daļu no PSRS pieprasījuma pēc tekstilrūpniecības izstrādājumiem, sākotnēji ar noietu problēmu nebija. Uzņēmuma produkcija tika izplatīta gan tagadējās NVS valstīs, gan arī visā tagadējās Krievijas Federācijas teritorijā.
Pirmais kombināts tika uzcelts 1966. gadā, un tam tika dots nosaukums “Saule”. Ar šādu nosaukumu uzņēmums pastāvēja līdz PSRS sabrukumam. Tajā pašā gadā šis cehs uzsāk darbību. Cehā tika izmantotas tolaik modernākās PSRS teritorijā pieejamās tehnoloģiskās iekārtas, ar kuru palīdzību PSRS tirgū ienāca jaunas, labākas kvalitātes vilnas izstrādājumi, kuriem bija plašs noiets.
1970. gadā kombināta celtniecība tika pilnībā pabeigta. Ražošanas telpas aizņēma 3 hektārus. Sākotnēji uzņēmumā tika nodarbināti 430 darbinieki.
Pēc PSRS sabrukuma uzņēmums zaudēja milzīgu tirgus daļu, jo tirgus spēku ietekmē cēlās saražotās produkcijas pašizmaksa un arī cena. PSRS iedzīvotāji vairs nespēja samaksāt par “Saules” tekstilizstrādājumiem, jo jaunā tirgus cena bija būtiski lielāka par kādreizējo valsts plānoto cenu. Šādi apstākļi piespieda meklēt jaunus tirgus ārpus bijušās PSRS robežām.
1997. gadā pēc Latvijas Republikas izveidošanās notika tekstilrūpniecības uzņēmuma “Saule” privatizācija un apvienoānās ar Zviedrijas tekstilrūpniecības uzņēmumu “Klippan”. Rezultātā izveidojas “Klippan-Saule” – Latvijas – Zviedrijas kopuzņēmums. Tas nodrošināja “Saules” produkcijas noietu Zviedrijā un citās Skandināvijas pussalas valstīs. Lēnām tika iekarota zināma rietumu tekstilizstrādājumu tirgus daļa. Ar iestāšanos Eiropas Savienībā uzņēmums ieguva lielāku tirgus daļu, pateicoties vienādiem muitas tarifiem, kuri līdzsvaro konkurences iespējas. Tas palīdz atrast jaunus piegādātājus, kuri piedāvā kvalitatīvas izejvielas par zemākām cenām.



Stratēģiskās vadīšanas process
Šis process sastāv no pieciem pamatelementiem: stratēģisko virzienu noteikšana, vides izvērtēšana, stratēģijas formulēšana, stratēģijas īstenošana un rezultātu kontrole.
Iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā.
Pēdējos gados uzņēmums par savu mērķi ir izvirzījis iegūtās tirgus daļas stabilitāti.
Uzņēmuma mērķi
Uzņēmuma galvenais mērķis ir peļņas gūšana. Taču tanī pašā laikā ir jāatzīmē, ka SIA “Klippan - Saule” mērķis ir pilnveidot tekstilizstrādājumu produkciju, pielietojot jaunus tehnoloģiskus procesus un inovācijas, panākt lielu eksporta apjomu, atrast stabīlus sadarbības partnerus, apgūt preču noieta tirgu gan Latvijā, gan aiz tās robežām.
SIA “Klippan - Saule” uzņēmējdarbības mērķi tiek noteikti analizējot uzņēmuma attīstības iespējas, uzņēmējdarbības iekšējo un ārējo vidi, ietekmējošos faktorus, ārējos apstākļus, ražošanas līdzekļu un ražošanas procesa īpatnības, izmaiņas tirgū, u.c.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties