3. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Restorāna pakalpojumu nozarē, tāpat kā jebkurā citā novirzienā, galvenais ir domāt uz priekšu, un nepadoties pie pirmās neveiksmes.
• Darbs ar cilvēkiem, ir pats grūtākais darbs, kāds vien var būt. Visiem ir jāizpatīk, visus jācenšas saprast, un galu galā jārod kompromiss.
• Pateicoties kvalifikācijas praksei, pilnveidojusi sevi, un zinu ka šīs zināšanas man noteikti noderēs.
• Viens no būtiskākajiem, un svarīgākajiem priekšlikumiem, būtu kolektīva komandas stiprināšana, un dažādu aktivitāšu organizēšana. Piemēram, kolektīvie izbraukumi, spēles, pasākumi, vai semināri, kur kolēģi varētu iepazīt viens otru tuvāk, un ikdienā būtu vieglāk sastrādāties un atrast kopīgu valodu.
• Restorāna nozarē ir ļoti svarīgi būt oriģinālam, jāgatavo ēdieni, ko pieprasa sabiedrība.
• Lai restorāns kļūtu atpazīstamāks, iegūtu vairāk klientu un paplašinātos, restorānam vajag izveidot labu reklāmu.
• Restorāns atrodas izdevīgā vietā, pašā Rīgas centrā, kas nes restorānam labus ienākumus.
…