Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:587920
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  AVON vēsture    4
  AVON pasaulē    5
  AVON Latvija    6
  AVON vīzija un misija    7
  AVON vērtības un principi    8
  AVON organizatoriskā struktūra    9
  AVON produkcijas sortiments    10
  AVON konkurence    11
  AVON klientu apkalpošanas metodes    12
  Kā pareizi sagatavot katalogu, lai ieinteresētu klientu    14
  AVON tiešā pārdošana    15
  Veidi kā var iegādāties AVON produkciju    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot to, kā AVON plāno produkcijas pārdošanu, var secināt, ka AVON Cosmetics ir konkurētspējīgs pasaules tirgū. Par to liecina spēja pastāvēt vairākus gadus nemitīgi attīstoties, paplašinoties un iekarojot arvien jaunus tirgus visā pasaulē.
AVON veiksmīgi izmanto tiešās tirdzniecības priekšrocības – piedāvāt klientiem ne tikai aplūkot preci, bet arī to pamēģināt un to novērtēt klientam brīvajā laikā savās mājās vai draugu pulkā.
Klientu apkalpošana ir augstā kvalitāte un AVON to panāk ar kvalitatīvu produktu ražošanu, AVON rūpējās par to lai viņu produkcija atbilstu visstingrākajam kvalitātes prasībām.
AVON piesaista savus klientus ar jauniem produktiem, dažādām atlaidēm un akcijām.
Lai, veicinātu AVON produkcijas pārdošanu tiek sagatavot konsultantu galvenais darba rīks – katalogs, AVON ir ļoti labs plāns kā sagatavot katalogu, lai piesaistītu klientu uzmanību un palielinātu produkcijas pārdošanu.

Priekšlikumi
 AVON vajadzētu veikt preces zīmola atpazīstamību, vairāk sponsorējot sabiedriskos pasākumus, tas kalpotu kā papildus reklāma un veicinātu interesi par savu produkciju.
 Palielināt uzmanību patstāvīgajiem klientiem – piedāvāt papildus atlaides, dāvanas, vai arī izveidot speciālu katalogu, kas ir domāts tikai labākajiem klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties