Iesākumā sniegšu ieskatu, kas tad īsti ir sekretārs- tā ir persona, kas kvalificēti organizē un vada dokumentu pārvaldības procesu uzņēmumā; nodrošina efektīvu informācijas un dokumentu apriti; spēj operatīvi vadīt un koordinēt uzņēmuma informācijas apmaiņas plūsmu, saņemt, reģistrēt, un nosūtīt dokumentus; spēj organizēt un nodrošināt raitu sanāksmju norisi un protokolēšanu, lietišķās tikšanās un darījuma braucienus; pārzina un nodrošina dokumentu sagatavošanu un nodošanu arhīvam arhivēšanai, izmantojot informācijas tehnoloģijas un biroja tehniku; pārzina uzņēmuma struktūru un procesus, spēj sazināties gan ar uzņēmuma darbiniekiem, gan ar klientiem atbilstoši savai kompetencei, kad nu īsumā esmu jūs iepazīstinājis ar sekretāra darbības pamatuzdevumu kopsavilkumu, tad laiks ķerties pie manas atskaites mērķa un sniegt ieskatu, kas būs atrodams manā prakses atskaitē.
Atskaites mērķis ir Jums sniegt ieskatu par manu prakses vietu, kurā es ieguvu praktiskās iemaņas mācību programmā ar nosaukumu „Sekretariāta un biroja darbs”, kā arī par apgūtajām praktiskajām iemaņām, kas kalpos par pamatu turpmākajam darbam manis izvēlētajā profesijā. Prakses periods, kurā es ieguvu praktiskās iemaņas ir no 2011.gada 19.decembra līdz 2012.gada 31.maijam Valsts aģentūrā (VA) „Rundāles pils muzejs”, bet no 2012.gada 1.jūnija līdz 2012.gada 8.jūnijam Saulaines Profesionālajā vidusskolā.…