Prakses mērķis ir iegūt praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā un izpētīt, analizēt un raksturot un dod savu personīgo vērtējumu par uzņēmuma saimniecisko un mārketinga darbību, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Prakses laikā es iepazinos vairāk ar SEB Bankas Preiļu filiāles darbību, konkrētāk tieši ar mārketinga darbību, līdz ar to, papildinot un nostiprinot vēl vairāk savas teorētiskās zināšanas par mārketingu, kā arī sīkāk izzinot SEB Bankas saimniecisko darbību.
Prakses atskaites veidošanā izmantoju gan savas teorētiskās zināšanas, kas iegūtas SIA „Biznesa augstskola Turība” mācību programmas apguves laikā, gan arī praktiskās zināšanas un pieredzi, kas veidojusies strādājot šajā filiālē.
Prakses atskaite ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas, kas sakārtotas vadoties pēc prakses programmas.
Lai iegūtu nepieciešamo informāciju, prakses laikā tika izmantota filiāles iekšējie dokumenti , gan publicētie, gan nepublicētie.