Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:635238
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Kļūdainās situācijas izpratne un reakcija.
Man taču klasē ir jānodarbina katrs skolēns;
Viņiem ir jādara, tas ko lieku, jo es taču esmu skolotājs;
Man katram no viņiem ir jāiemāca tas, kas no manis tiek prasīts, bet ja viņi nedarīs to, ko es lieku un neklausīsies manī, tad tas nebūs iespējams;
Ja es klasē nepanākšu disciplīnu, mani vairs necienīs;
Ja es tagad nepanākšu mieru klasē, tas atkārtosies vienmēr, arī darbus neviens nedarīs, ja uzskatīs, ka manā stundā var darīt jebko.
Ja klasē nav disciplīna, tas nozīmē, ka viņiem nav interesanti;
Apkārtējie pedagogi uzskatīs, ka es neprotu tikt galā ar klasi;

3.Izpratnes korekcija.
1.Padomājiet, ka jums ir jāmāca nevis katrs indivīds atsevišķi, bet gan grupa, cenšoties iesaistīt darbā visu, nevis katru individuāli.
2.Lai iegūtu savstarpēju sadarbību, klasē ir jāsadarbojas skolēnam ar skolotāju. Jums nevajadzētu uztvert sevi kā skolotāju, kuru visi klausa, bet gan par padomdevēju, pie kura var griezties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties