Secinājumi un priekšlikumi
• Vislielākā uzmanība jāpievērš klienta vajadzību, ērtību un vēlmju īstenošanai, un pakalpojuma cenas saskaņošanai ar konkurentiem, jo apmierināts klients ir vislabākā internetveikala reklāma;
• Pateicoties rūpīgam un neatlaidīgam darbam, internetveikals salīdzinoši nelielā laika periodā (pusgada laikā) kļuvis atpazīstams un iecienīts Latvijas interneta lietotāju vidū.
• Uzņēmumā ir labi izveidota iekšējā komunikācijas sistēma, jo visi darbinieki ir lietas kursā par jaunumiem un notiekošo;
• Uzņēmumā ir laipns kolektīvs, kas ir atvērts jaunām idejām un priekšlikumiem;
• Darbinieki uzklausa un respektē katra viedokli.
• Uzņēmums ir nesen nodibināts, tāpēc vēlams izstrādāt konkrētu koncepciju klientu piesaistei;
• Jāapsver iespēju noslēgt sadarbību ar vairākām pārvadājumu firmām, lai operatīvāk varētu noorganizēt piegādes;
• Meklēt sadarbības partnerus, kas vēl nesadarbojas ar internetveikaliem, lai piedāvātu tādu produkciju, kas nav konkurentiem;
• Vairāk popularizēt zīmolu - lai cilvēkiem tas paliek atmiņā;
• Atvēlēt vairāk laika uzņēmuma darbinieku uzklausīšanai „aci pret aci” nevis tikai ar interneta starpniecību.
…