SECINĀJUMI
1. Lai gan uzņēmums "Smartlynx Airlines" darbojas aviācijas biznesā jau 25 gadus, sabiedrisko attiecību departaments tika izveidots tikai 2016. gada rudenī, kas liecina, ka, uzņēmumam strauji paplašinoties, ir nepieciešams cilvēks, kas organizēs uzņēmuma komunikāciju.
2. Uzņēmums "Smartlynx Airlines" ir iekarojis savu vietu aviācijā, taču Latvijas sabiedrība nav informēta par uzņēmumu kā darba devēju, jo nav veiktas sabiedrisko attiecību aktivitātes darba devēja tēla veidošanā.
3. Tā kā globāli aviācijas tirgū trūkst aptuveni 8000 pilotu, uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir jāstrādā pie sava darba devēja tēla veidošanas stratēģijas, lai spētu piesaistīt profesionālu darba spēku.
4. Šobrīd uzņēmumā "Smartlynx Airlines" nav veikta sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana, taču tam par bāzi varēs kalpot darba autores maģistra darba pētījums.
5. Tā kā uzņēmuma "Smartlynx Airlines" darbība pēdējo 3 gadu laikā ir ar peļņas pieaugumu, tad var secināt, ka klientu apkalpošanas stratēģija ir atbilstoša uzņēmumam.
6. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izveidota profesionāla un pievilcīga uzņēmuma mājaslapa, kas ir saistoša gan klientiem, gan pasažieriem. Līdzīgi ir ar komunikāciju sociālajos portālos Facebook un Linkedin, kuros pēdējā gada laikā ir strauji pieaudzis sekotāju skaits.
7. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izstrādāts augsta līmeņa krīzes komunikāciju plāns un uzņēmuma personāls ir apmācīts, lai pēc iespējas operatīvāk atrisinātu jebkāda veida krīzi, kas var ietekmēt uzņēmuma darbību.
…