Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:876568
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA "SMARTLYNX AIRLINES" DARBĪBAS JOMAS UN KLIENTU APKALPOŠANAS ANALĪZE    5
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma "Smartlynx Airlines" darbības jomas analīze    6
1.3.  Uzņēmuma "Smartlynx Airlines" klientu apkalpošanas analīze    7
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU ANALĪZE UZŅĒMUMĀ "SMARTLYNX AIRLINES"    9
  SECINĀJUMI    13
  PRIEKŠLIKUMI    15
3.  MAĢISTRA DARBA TĒMAS AKTUALITĀTES PAMATOJUMS    16
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    25
  PIELIKUMS    26
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lai gan uzņēmums "Smartlynx Airlines" darbojas aviācijas biznesā jau 25 gadus, sabiedrisko attiecību departaments tika izveidots tikai 2016. gada rudenī, kas liecina, ka, uzņēmumam strauji paplašinoties, ir nepieciešams cilvēks, kas organizēs uzņēmuma komunikāciju.
2. Uzņēmums "Smartlynx Airlines" ir iekarojis savu vietu aviācijā, taču Latvijas sabiedrība nav informēta par uzņēmumu kā darba devēju, jo nav veiktas sabiedrisko attiecību aktivitātes darba devēja tēla veidošanā.
3. Tā kā globāli aviācijas tirgū trūkst aptuveni 8000 pilotu, uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir jāstrādā pie sava darba devēja tēla veidošanas stratēģijas, lai spētu piesaistīt profesionālu darba spēku.
4. Šobrīd uzņēmumā "Smartlynx Airlines" nav veikta sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana, taču tam par bāzi varēs kalpot darba autores maģistra darba pētījums.
5. Tā kā uzņēmuma "Smartlynx Airlines" darbība pēdējo 3 gadu laikā ir ar peļņas pieaugumu, tad var secināt, ka klientu apkalpošanas stratēģija ir atbilstoša uzņēmumam.
6. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izveidota profesionāla un pievilcīga uzņēmuma mājaslapa, kas ir saistoša gan klientiem, gan pasažieriem. Līdzīgi ir ar komunikāciju sociālajos portālos Facebook un Linkedin, kuros pēdējā gada laikā ir strauji pieaudzis sekotāju skaits.
7. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izstrādāts augsta līmeņa krīzes komunikāciju plāns un uzņēmuma personāls ir apmācīts, lai pēc iespējas operatīvāk atrisinātu jebkāda veida krīzi, kas var ietekmēt uzņēmuma darbību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1361861
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties