Muzejā ekspozīcijas tiek mainītas un uzstādīts kas jauns ļoti reti (apmēram reizi divos , trīs gados) līdz ar to apmeklētāju ir mazāk. Jo ja esi apmeklējis muzeju pāris gadus tu zini, ka, vairs nenāksi, jo esi ekspozīciju redzējis. Domāju, ka izstādes vajadzētu biežāk atsvaidzināt, lai radītu interesi no jauna un liktu cilvēkiem biežāk te iegriezties. Motormuzeja telpās atrodas arī aģentūra Zebra, kas veido televīzijas raidījumu „Auto ciltis” un „zebra” šis raidījums bieži izmanto muzeja eksponātus sava raidījuma tapšanā. Viņi popularizē muzeju, bet muzejs viņiem ļauj izmantot antīkos automobiļus. Arī ātrumcilts mājas lapā, www. atrumcilts.lv informē par motormuzeja esamību un aicina to apmeklēt. Muzejs neiegulda naudu un nerīko grandiozas reklāmas kampaņas. Tas par sevi atgādina rakstot recenzijas laikrakstos, žurnālisti interervē muzeja vadību un ievieto kādu rakstu par muzeju un jaunumiem tajā. Kā arī intervijas translē televīzijā.
Kopumā uzskatu, ka muzeju ir vērts apmeklēt. Eksponāti kas izvietoti muzejā ir daudz un dažādi. Tā kā katrs var atrast kaut ko kas patīk. Pati personīgi biju sajūsmā kad pirmo reizi tur viesojos, bija negaidīti interesanti.