Laikā no 11.03.2011 līdz 24.06.2011 apguvu praktiskās iemaņas strādājot restorānu praksē uzņēmuma Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu centrā kā viesmīlis. Mācību prakse deva lielisku iespēju nostiprināt tādos mācību kuros kā: ražošanas organizācija, apkalpošanas organizācija, uztura gatavošanas tehnoloģija, telpu kopšanas tehnoloģija, viesnīcas un ēdināšanas vadība, tehnoloģiskās iekārtas un mikrobioloģija un higiēna iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas. Tieši tāpat praksē iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas palīdzēs turpmāk apgūt tādus studiju kursus, kā: darba un civilā aizsardzība, biznesa plānošana un statistika, uzņēmumu stratēģiskā vadība un loģistika viesmīlībā. Prakses laikā guvu lielisku pieredzi darbā ar cilvēkiem, kas noteikti palīdzēs turpmākos darba meklējumos. Prakses laikā bija nepieciešams iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma, konkrētāk konferenču un pasākuma centra darbības principiem. Restorānu prakses mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanai.…