Secinājumi/Priekšlikumi
Restorāns ir izdevīgā atrašanās vietā– netālu no lielceļa, kurā iegriezties ir ērti.
Restorāna „Mārtiņbode” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga.
Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi.
Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2014. gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2012.gadu.
Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.
Uzņēmumam būtu jāturpina sava pilnveidošana .
…