Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:504091
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi par restorāna „Double coffee” filiāles X darbinieku anketām
Apkopojot anketas pētījumu darba grupa ieguva vairākus būtiskus secinājumus:
1. Restorāna „Double coffee” X filiālē strādā 20 darbinieki, apkopējas, apsargus un vadītāju neskaitot. To starpā ir 7 zemākā līmeņa vadītāji jeb 35 % no kopējā darbinieku skaita.
2. Galvenais mērķis ar anketēšanas palīdzību bija noskaidrot vai pastāvošā organizācijas struktūra ir efektīva, izmantojot vairākus kritērijus, iegūtie rezultāti, apstiprināja pētāmās problēmas aktualitāti šajā filiālē - vadīšanas organizācijas struktūra ir neefektīva.
3. Secinām, ka 75 % darbinieku ir kaut reizi bijuši iesaistīti konfliktos kolēģu starpā, pie tam visbiežāk konfliktos tika iesaistīti zemākā līmeņa vadītāji, tāpēc ir izveidojies nelabvēlīgs psiholoģiskais mikroklimats un saspīlētas attiecības darbinieku starpā.
4. Vadītājas pienākumus pilnībā pārzina tikai zemākā līmeņa vadītāji, savukārt trauku operatoriem nav ne jausmas par filiāles X vadītājas pienākumiem. No tā var secināt, ka vadītājai ar trauku operatoriem nav nekāda saskarsme darba procesā. Lielākā daļa darbinieku vērtē vadītājas darbu viduvēji, tas negatīvi iespaido vadītājas un vecāko darbinieku sadarbību, rezultātā netiek veikti labvēlīgi priekšnosacījumi uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
5. Vairāk kā puse darbinieku norādīja, ka ar vadītāju kontaktējas reti, bieži kontaktējas tikai daļa zemākā līmeņa vadītāju, secinām, ka nepastāv cieša atgriezeniskā saite starp vadītāju un visiem zemākā līmeņa vadītājiem.
6. Mūsu anketēšanas viens no mērķiem bija noskaidrot noslodzes līmeni darbā, analizējot trīs jautājumus – „Vai Jums rodas situācijas, kad nepietiek laika pildīt pienākumus?”, „Kurš no darbiniekiem, Jūsuprāt, ir visvairāk noslogots?” un „Cik noslogots Jūs jūtaties darbā?” secinājām, ka visvairāk noslogoti ir zemākā līmeņa vadītāji.
7. Analizējot darbinieku pienākumus, secinām, ka zemākā līmeņa vadītāji, t.i., darbinieki, kuriem amats ir vecākā viesmīle, vecākais bārmenis un vecākais pavārs pilda pienākumus, ko veic darbinieki, kuru amats ir zemāks - viesmīle, bārmenis, pavārs, kā arī papildus vadītāja pienākumus, tāpēc tie ir vairāk noslogoti, līdz ar to bieži rodas konflikti, ko apstiprina atbilžu rezultāti par konfliktiem kolēģu starpā, ka visbiežāk konfliktos tika iesaistīti tieši zemākā līmeņa vadītāji, tas savukārt samazina darba izpildes kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties