Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709886
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Prakses vadītāji un termiņi    5
  Prakses dienasgrāmata    6
  Reklāmas prakses uzdevumi    9
1.  Izdevniecības reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.1.  Primārie reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.2.  Mārketinga aktivitātes    11
2.  Izdevniecības esošās pozīcijas tirgū    12
3.  Izdevniecības drukātās reklāmas ietekme    14
3.1.  Reklāmas analīze pēc AIDA metodes    15
3.2.  Reklāmas krāsu semantika    15
4.  Izdevniecības reklāmas stratēģijas un taktikas    17
5.  Izdevniecībā izmantotie reklāmas līdzekļi    18
6.  Izdevniecības reklāmas tirgus analīze    20
7.  Izdevniecības reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes    21
8.  Izdevniecības reklāmas plāns    22
9.  Izdevniecības reklāmass aktivitāšu plāns gadam    24
10.  Izdevniecības reklāmas ziņojums, tā analīze    25
11.  Izdevniecības tiešais mārketings    27
12.  Izdevniecības reklāmdarbības procesi    29
  Pašvērtējums    30
  Pielikums    31
  Izmantotās literatūras un citu informācijas avotu saraksts    36
  Atsauksme    37
  Recenzija    38
Darba fragmentsAizvērt

Strauji mainoties tirgus situācijai, kompānijām kļūst arvien grūtāk prognozēt stabilu ilgtermiņa pieprasījumu. Uzņēmumi ir spiesti būt elastīgi un pielāgoties tirgus situācijai. Tomēr kopīgie iekšējie mērķi paliek tie paši.
Kāds ir jebkura uzņēmuma mērķis? Pirmkārt, būt pelnošam. Otrkārt, ieņemt vadošās pozīcijas tirgū. Izvirzītā galvenā mērķa vārdā izdevniecības mārketinga produktu daļas komanda intensīvi strādā ar pārliecinošās reklāmas veida metodēm: “Cilvēki vēlas zināt ko vairāk, nekā tikai to kādas krāsas kleitās kādas personas pazibējušas saviesīgos pasākumos. Cilvēki vēlas būt zinoši, un tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka lasītāji izvēlas tādu žurnālu kā “Ilustrētā Zinātne”[23., /node/83 ] . Konkrētais izdevniecības “DIENAS ŽURNĀLI” galvenās redaktores un direktores Inga Gorbunova citāts salīdzina vienu no uzņēmuma produktiem ar konkurentu produktiem, kas šajā gadījumā varētu būt žurnāls “Privātā Dzīve” vai “Cosmopolitan” u.t.m.l. izdevumi.

Balstoties uz mārketinga un reklāmas definīcijām, reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām[14.,/printable.php?cid=5&oid=22]. Izdevniecība komunicē ar mērķa publikām ne tiekai ar reklāmas palīdzību. Arī publisko attiecību instrumenti [17.,/spicais-sopings-noteikumi] izdevniecībā tiek veiksmīgi lietoti, piemēram piedaloties labdarības pasākumu organizēšanā un atbalstot dažādu pasākumu informatīvās kampaņas. [23., /node/88]. “Dienas Žurnāli” šobrīd ekperimentālā līmenī praktizē arī telemārketingu – 1 telemārketinga pārstāvis.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties