Sadarbības partneri
Uzņēmums aktīvi sadarbojas ar ārvalstu uzņēmumiem, no kuriem tiek piegādāti prezentreklāmas izstrādājumi, stendi u.c Pastāv arī sadarbība ar vietējiem ražotājiem un tipogrāfijām, sadarbības partneri tiek atlasīti pēc viņu produkcijas cenām un cenu politikas, ģeogrāfiskās atrašanās vietas un produktu un pakalpojumu diferencētības. Galvenais arguments sadarbībā ir cena, jo uzņemumam kā starpniekam ir jāmeklē pēc iespējas izdevīgāki cenu piedāvājumi, lai varētu veiksmīgi konkurēt tirgū, papildus cenai uzliekot vēl savu uzcenojumu. Informāciju par preču piegādātājiem uzņēmumā ievāc tieši projektu vadītāji un to apkopo, informācijas vākšana notiek caur e-pastu un telefoniski. Tomēr pārsvarā ir tikai 3 galevnie piegādātāji ar ko uzņēmums sadarbojas, jo šie uzņēmumi piedāvā ievērojamas atlaides, kā vienam no lielākajiem sadarbības partneriem.
3.9. Ieteikumi mārketinga darbības uzlabošanai
Mani ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošnai būtu šādi:
1) Pieņemt darbā mārketinga speciālistu, kas nodarbotos ar mārketinga jautājumiem uzņēmumā, jo projektu vadītājiem liekot darboties arī mārketinga jomā, tam aiziet daudz laika, jo viņi nav profesionāļi šajā jomā, un šajā laikā projektu vadītāji varētu pildīt savus tiešos pienākumus, kas saistīti tieši ar klientu. Mārketinga speciālists varētu meklēt visizdevīgākos sadarbības partnerus, kuri piedāvā izdevīgu cenu politiku tieši šim uzņēmumam.
2) Uzņēmumam vairāk darboties ar jaunu produktu izstrādāšanu, mēģināt ģenerēt kādas jaunas idejas, un piedāvāt tās klientam, jo tieši jaunas un inovatīvas idejas varētu kļūt par galveno plusu cīņā ar konkurentiem.
3) Būtu jāpievērš lielāka uzmanība uzņēmuma iekšējai komunikācijai, jo daudzas labas idejas netiek realizētas dēļ nepietiekamas komunikācijas starp projektu vadītajiem un māksliniekiem.
…