Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Reklāma un mārketings. "Baltijas Izaugsmes Grupa"-
Reklāma un mārketings. "Baltijas Izaugsmes Grupa"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbība un vēsture | 4 | |
Uzņēmuma vēsture | 4 | |
Uzņēmuma darbība | 5 | |
2. | AS „Baltijas Izaugsmes Grupa’’ vidi ietekmējošo faktoru analīze | 7 |
2.1. | Iekšējās vides raksturojums | 7 |
2.2. | Ārējās vides raksturojums | 13 |
2.2.2. | Tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums | 13 |
2.2.2. | Netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums | 19 |
3. | AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” tirgus izpēte un pieprasījums | 21 |
4. | AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” SVID analīze | 22 |
5. | AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” mērķauditorija | 27 |
5.1. | Primārais tirgus | 28 |
5.2. | Sekundārais tirgus | 28 |
6. | Mārketinga MIX elementi pēc svarīguma pakāpes | 29 |
6.1. | Produkts | 29 |
6.2. | Virzīšana tirgū | 30 |
6.3. | Sadale | 32 |
6.4. | Cena | 34 |
Secinājumi un priekšlikumi | 36 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 39 |
Kredītu tirgus Latvijā aug un paplašinās, arvien vairāk cilvēku izvēlās aizņemties līdzekļus, lai apmierinātu savas vēlmes. Ļoti aktuāla situācija Latvijā ir kredītu izraisītās inflācijas celšanās, kas ietekmē visas valsts finansiālo stāvokli. Viens no populārākajiem kredīta veidiem šobrīd ir patēriņa kredīts.
Prakses atskaites mērķis ir apkopot mācību procesā un mācību prakses gaitā iegūto informāciju, lai iepazītos ar AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbību un vēsturi, mārketinga stratēģijām un pozīciju tirgū, izpētītu tā iekšējo un ārējo vidi, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības perspektīvām.
Lai sasniegtu darba mērķi, plānots veikt šādus uzdevumus:
Apskatīt uzņēmuma AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbības sfēru un vēsturisko attīstību, lai izvērtētu uzņēmuma izaugsmi un attīstību pastāvēšanas gaitā.
AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” iekšējās un ārējās vides un to ietekmējošo faktoru izpēte. Mērķu un stratēģiju noteikšana, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses.…
Kredītu tirgus Latvijā aug un paplašinās, arvien vairāk cilvēku izvēlās aizņemties līdzekļus, lai apmierinātu savas vēlmes. Ļoti aktuāla situācija Latvijā ir kredītu izraisītās inflācijas celšanās, kas ietekmē visas valsts finansiālo stāvokli. Viens no populārākajiem kredīta veidiem šobrīd ir patēriņa kredīts. Prakses atskaites mērķis ir apkopot mācību procesā un mācību prakses gaitā iegūto informāciju, lai iepazītos ar AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbību un vēsturi, mārketinga stratēģijām un pozīciju tirgū, izpētītu tā iekšējo un ārējo vidi, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības perspektīvām. Lai sasniegtu darba mērķi, plānots veikt šādus uzdevumus: • Apskatīt uzņēmuma AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbības sfēru un vēsturisko attīstību, lai izvērtētu uzņēmuma izaugsmi un attīstību pastāvēšanas gaitā. • AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” iekšējās un ārējās vides un to ietekmējošo faktoru izpēte. Mērķu un stratēģiju noteikšana, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses. • Patēriņa kredīta tirgus tendences un situācijas nozarē izpēte, lai novērtētu uzņēmuma izaugsmes iespējas konkrētajā tirgū. • SVID analīzes izstrāde, nosakot uzņēmuma atrašanās vietu tirgū, uzņēmuma piedāvātās produkcijas potenciālās tirgus iespējas un draudus un izdarīt secinājumus par uzņēmuma stratēģiju. • AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” primārā un sekundārā tirgus segmentēšana, lai noteiktu labāko mārketinga stratēģiju un marketinga mix elementu svarīguma pakāpi produkta virzīšanas procesā. • Apkopoto datu analīze un secinājumu izdarīšana, lai varētu izteikt priekšlikumus piedāvātā patēriņa kredīta pieprasījuma augšanai un uzņēmuma sekmīgai attīstībai.
-
Mārketings SIA Telia MTC
Prakses atskaite14 Uzņēmējdarbība, Transports, sakari, Mārketings, reklāma
- Prakses atskaite programmā "Mārketings"
- Reklāma un mārketings. "Baltijas Izaugsmes Grupa"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Izdevniecība "Rīgas Viļņi"
Prakses atskaite augstskolai74
-
Prakses atskaite programmā "Mārketings"
Prakses atskaite augstskolai10
-
Uzņēmuma darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai41
-
Mārketings SIA Telia MTC
Prakses atskaite augstskolai14