Reklāmas stratēģija sastāv no dažādiem mārketinga pasākuma kompleksiem, galvenais uzdevums ir panākt, lai ar reklāmas palīdzību tiktu sasniegts vajadzīgais efekts, tiktu uzrunāta potenciālā mērķauditorija – aktīvi vīrieši vecumā no 20 – 45 gadiem, kuri ir pasākuma primārā auditorija, šajā mērķauditorijā ietilpst arī cilvēki, kuri paši kaut kad ir saskārušies ar spēkavīru sportu, kā arī cilvēki, kuri nodarbojas ar citiem spēka sporta veidiem, piemēram, svarcelšana, bodibīldings, cilvēki, kuriem patīk sports, dažādu pasākumu cienītāji utt. Cilvēki, kuri brīvajā laikā uztur sevi formā apmeklējot svaru zāli.
Par sekundāru mērķauditoriju var uzskatīt jauniešus vecumā no 13 – 18 gadiem, kuri apmeklē pasākumus, lai labi pavadītu laiku, atpūstos kopā ar draugiem un galu galā palielīties saviem draugiem, kādu pasākumu viņi ir apmeklējuši un ko viņiem tas ir nozīmējis. Pie sekundārās mērķauditorijas var uzskatīt arī sievietes vecumā no 18 – 30 gadiem, sieviešu iespējamais mērķis nav nākt skatīties pašas sacensības, bet gan lai labi pavadītu laiku un varētu paskatīties uz muskuļotiem vīriešiem, kuri cilā neiedomājamus svarus, protams, arī sportiskas dāmas.
Primārais uzdevums ir apzināties tās vietas, kur katra konkrētā auditorija mēdz apgrozīties un, kur šī mērķauditorija mēdz uzzināt pēdējos jaunumus, informāciju, koncentrēties uz tām vietām, uz tiem reklāmas veidiem, kuri būs visefektīgākie mērķauditorijai un visveiksmīgāk spēs uzrunāt šos cilvēkus. Tātad viens no uzdevumiem ir radīt mūsu mērķauditorijai pēc iespējas labāku reklāmas pieejamību, piegādāt to viņiem saprotamā un vienkāršā veidā, kas veicinātu šo cilvēku interesi par mūsu pasākumu un, kas viņus pārliecinātu apmeklēt un ierasties uz pasākumu.
Tātad ir jāuzsāk vērienīga reklāmas kampaņa, kas veicinātu šo cilvēku interesi.
Kampaņas galvenais mērķis: reklāmai ir jāveicina uzņēmuma vai tirdzniecības markas popularitāte (atpazīstamība), reklāmai ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai jāizraisa simpātijas.1 …