SECINĀJUMI
Viesnīcai ir izdevīgā atrašanas vieta, jo tā atrodas Rīgas centrā, mierīgā vietā, un tikai dažu minūšu braucienā no nozīmīgiem objektiem;
Viesnīcas veiksmīga komandas darba un starpdienestu sadarbība rādītājs ir tas, ka viesis vienmēr ir apmierināts ar problēmu risināšanas efektivitāti;
Viesnīcā darbs rit ļoti vienoti un ar konkrētu mērķi – sniegt viesiem visu labāko, gūstot peļņu;
Viesnīcas viesu reģistrēšanas sistēma iekļauj sevī viesu priekšautorizāciju, kas ļauj viesnīcai izvairīties no zudumiem, ja gadījumā viesis ir aizbraucis nesamaksājot;
Ir jārisina problēmu ar taksometru izsaukšanu, jo ar nokāvēšanos izsauktais vai padotais taksometrs rāda nopietnu problēmu potenciāliem viesnīcas klientiem, kā Air Baltic darbiniekiem;
Saimnieciska dienesta darbiniekiem ir jārikojas operatīvāk, jo no saimnieciska dienesta darbīas ir atkarīga viesu apkalpošana VUD;
Augtsā līmenī un apzinīgi viesnīca veic savu darbu drošības dienests, kas ietekmē viesnīcas kopēju darba norisi, viesu apmierinātību ar kārtību viesnīcā, un viesnīcas inventāra saglabāšanu kārtībā;
Praktiski katrā dienestā darbinieki ir ar attiecīgu izglitību, t.i. ir zināšanas viesmīlības jomā (ēdināšana, tūrisms, telpu uzkopšana, viesu uzņemšana);
Ļoti ietekmē tāds faktors, kā attiecības darba kolektīvā. Viesnīcas “Islande Hotel” darba kolektīvs ir ļoti atsaucīgs, draudzīgs. Starp visiem esošiem dienestiem valda sirsnīgas attiecības.
…