Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:632922
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    2
1.  Uzņēmuma vieta tirgū    3
2.  Uzņēmums un tā līdzekļi    6
2.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    6
2.2.  Izdevniecības „Dienas bizness” apgrozāmie līdzekļi    9
3.  Ražošanas plānošana uzņēmumā    13
3.1.  Uzņēmuma produktu plānošana    13
3.2.  „Dienas bizness” apjoma plānojums    15
3.3.  Tehnoloģijas    19
4.  Ražošanas procesa organizācija uzņēmumā „Dienas bizness”    20
4.1.  Realizācija un tās palielināšana    22
4.2.  Noieta tirgus plānošana    22
5.  Ražošanas procesa kontrole    25
5.1.  Kvalitātes kontrole uzņēmumā    26
6.  Laikraksta izmaksas, jauda un cenu politika    28
6.1.  Bezzaudējuma punkta analīze    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotā literatūra    33
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi.
1. Laikraksts „Dienas bizness” starp Latvijas izdevumiem ierindojas 9.vietā ar 6% lielu tirgus daļu.
2. Uzņēmuma likviditātes rādītāji pēdējo pārskata gadu ir uzlabojušies un sasnieguši vēlamo līmeni 1. Salīdzinot ar saviem tiešajiem konkurentiem „Bizness un Baltija” „Dienas bizness” šis rādītājs ir krietni augstāks.
3. Pēdējā pārskata gadā, lai gan ir pieaudzis apgrozījums, uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu rentabilitāte ir kritusies.
4. Izdevniecības izdevumu apjomi un tematika tiek plānota gada griezumā, saglabājot iespējas plānojumu mainīt, kas uzņēmumu padara elastīgu un spējīgu piemēroties esošajai situācijai.
5. Laikraksta apjoms ik dienu ir mainīgs, bet tas nevar būt mazāks par minimāli noteikto lapu skaitu, kas ir 16. Lai laikraksts tiktu izdots apjomīgāks, ir nepieciešami lielāku reklāmas apjomi. Vēlamā reklāmas un laikraksta satura attiecība 2:1.
6. Uzņēmumā par galveno laikraksta ražošanas procesa daļu var uzskatīt informācijas ievākšanu un apstrādi.
7. Laikraksta noieta tirgus ir salīdzinoši piesātināts, bet izmaksas strauji augošas.
8. Laikraksta finansiālie rādītāji un veiksmīga attīstība ir ļoti atkarīga no reklāmas tirgus.

Priekšlikumi.

1. Lai gan pēdējos pārskata gados uzņēmuma finansiālie rādītāji ir uzlabojušies tiem vēl ar vien būtu jāpievērš liela uzmanība straujo izmaksu kāpuma dēļ.

2. Uzņēmuma vajadzētu mazināt savu atkarību no reklāmas tirgus, jo lejupslīde šajā jomā būtiski ietekmētu uzņēmuma spēju izdzīvot. Kā viens no paņēmieniem atkarības mazināšanai varētu būt jaunu produktu izveide, kā arī aktīvāka jau esošo interneta produktu attīstība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1130373
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties