Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:314069
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Atrašanas vieta, attālumi līdz galvenajām intereses vietām    4
1.2.  Kontakti    4
1.3.  Pakalpojumi    5
1.4.  Izveidošanas vēsture    5
1.5.  Radisson SAS organizācijas struktūra    8
1.6.  SVID analīze    9
2.  Uzņemšanas dienests    11
2.1.  Galvenā uzņemšanas dienesta funkcija    11
2.2.  Uzņemšanas dienesta struktūra    12
2.3.  Viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas    12
2.4.  Galvenās darbības rezervēšanas gaitā    14
2.5.  Ko fiksē pieņemot pasūtījumu    14
2.6.  Viesu informācijas mape    16
3.  Ēdienu un dzērienu nodaļa, semināru centra dienests    17
3.1.  Restorāni un bārs    18
3.2.  Apkalpošanas shēma    19
3.3.  Norēķināšanas veidi    19
3.4.  Istabu apkalpošana    19
3.5.  Trauki    19
3.6.  Darba specifika    20
4.  Semināru centra dienests    21
4.1.  Pasākumu organizēšana    22
4.2.  Darba organizācija banketu nodaļā    24
5.  Saimniecības nodaļa    26
5.1.  Istabenes    26
5.1.1.  Istabeņu rati    27
5.1.2.  Viesistabu tīrīšanas standarti    28
5.2.  Apkopējas    28
5.3.  Veļas mazgāšanas darbinieki    29
5.4.  Mazgāšanas līdzekļi    29
6.  Pārējie viesnīcas dienesti    31
7.  Individuālais uzdevums    33
8.  Likumdošana    37
9.  Kopsavilkums    38
10.  Izmantotā literatūra    39
Darba fragmentsAizvērt

Darbinieku iekšēja kartība:
Dienā ir iespējams izmantot vienu stundu pārtraukumiem – tādēļ darbinieki viesnīcā uzturas 9 nevis 8 stundas. Pusdienām paredzēta pusstunda. Dienas maiņas darbinieki laiku ēšanai var ieplānot laika posmā no 11 – 14, savukārt vakara maiņas darbinieki no 17 – 19. Pārējā laikā darbiniekiem kantīnē ir pieejami dzeramie (tēja, kafija, ūdens), kā arī maizītes vai augļi. Katru dienu ir kāds atbildīgais par darbinieku ēdnīcu, tas tad arī uztur tur kārtību.
Savstarpējās attiecības viesnīcas darbinieku vidū ir diezgan draudzīgas, kaut vai tas, ka ir pieņemts sveicināt visus pretimnākošos darbiniekus, jaunajiem darbiniekiem tas ļoti palīdz iejusties kolektīvā. SD iekšējās attiecības arī bija labas. Kopumā ir patīkami, ja citi apjautājas, kā patīk viesnīcā, kā veicas ar darāmajiem darbiem utt. Vienīgi vasaras sezonā, kad pastāvīgi bija ļoti liels viesu pieplūdums, bija jūtama neliela attiecību saspīlētība starp dažādu nodaļu darbiniekiem. SD darbinieki pārmeta uzņemšanas dienestam nerēķināšanos ar saimniecisko dienestu (bieža viesu numuru maiņa, agrāk ieradušies viesi, par ko istabenes nav bijušas savlaicīgi informētas utt.). Tāpat radās domstarpības starp SD un tehnisko daļu, jo bieži līdz inženieriem nokļuva neprecīza informācija par bojājumu (ja ziņojums tika nodots caur drošības daļu) vai arī nenonāca vispār.

Viesnīca Radisson SAS pieņemtajiem praktikantiem ļāva darboties visās saimnieciskā dienesta jomās. Praktikanti veļas māja parasti tika pielikti pie dvielīšu locīšanas, pie veļas likšanas veļas mašīnās vai arī pie veļas šķirošanas pirms likšanas žāvētājos. Prakses sākuma praktikanti tika iepazīstināti ar ķimikālijām, kas tiek izmantotas tīrot istabas un ar istabas tīrīšanas pamatprincipiem, bet turpmāk, palīdzot istabenēm, praktikanti pārsvarā novāca, saklāja gultu un sakopa istabu, kamēr istabenes tīrīja vannas istabu. Ja bija nepieciešams strādāt kopā ar apkopējām, arī tad sākumā praktikants tika iepazīstināts ar tīrīšanā izmantojamiem līdzekļiem, pēc tam darīja visu, kas uz konkrēto brīdi bija nepieciešams. Ja praktikants viesnīcā bija vakara maiņas laikā, tad palīdzēja maiņas pārziņiem – pārbaudīja istabas, klāja ekstra gultas, veica vakara servisu. Saimnieciskajā daļā kopumā bija laba darba organizācija - katrs zināja, kas viņam ir jāpaveic savas maiņas laikā. Praktikantiem arī vienmēr bija ko darīt – viesnīcas darbā praktikanti tika iesaistīti tikpat lielā mērā kā jebkurš cits darbinieks.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1240063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties