Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:907372
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    7
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, misija, mērķis    7
1.2.  Vadītāja dominējoša loma un komunikācijas prasmes    8
1.3.  Uzņēmuma struktūra, darbinieki, personālā vadīšana un motivēšana    9
1.4.  Organizācijas kultūra    10
1.5.  Formālā komunikāciaja, tās kvalitāte    12
1.6.  Neformālā komunikācija, tās kvalitāte    13
1.7.  Lietišķā dokumentācija    14
2.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ VIDE    15
2.1.  Klienti    15
2.2.  Konkurenti    16
2.3.  Piegādātāji, sadarbības partneri    17
2.4.  Sabiedriskās organizācijas, mediji u.c. uzņēmumam nozīmīgi ārejie faktori    18
3.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    19
3.1.  Mājas lapa, sociālo mediju konti, blogi, komunikācijas kvalitāte un regularitāte    19
3.2.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību, ārējās reprezentācijas funkcija    21
3.3.  Komunikācija ar patērētājiem,klientiem    21
3.4.  Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas, preses konferences u.c.    22
3.5.  Reklāma    24
4.  PAPILDUS AKTIVITĀTES KULTŪRAS JOMĀ    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz iepazīšanās prakses rezultātiem, darba autore izvirzīja šādus secinājumus:
1. Communication Art ir radošais uzņēmums, kura darbības veids ir sabiedrisko attiecību un komunikāciju vadības pakalpojumi. Nodarbojas ar pasākuma organizēšanu, mūziķu menedžerēšanu un mārketingu, izņemot sporta un bērnu pasākumus.
2. Radošajā uzņēmumā patstāvīgie darbinieki ir divi – Vivita un Vivitas dvīņu māsa Evita. Pārējie darbinieki mainās pēc pasākuma vajadzībām. Uzņēmuma pamatstruktūra veido 7 darbinieki. Communication Art vadītājas Vivitas Leismanes dominējošā loma ir plānošana un organizēšana.
3. Radošajā uzņēmumā ir izveidojusies stipra formālā komunikācija, jo katru nedēļu tiek vienu reizi rīkotas darbinieku sapulces.
4. Uzņēmuma mājas lapai ir 6 sadaļas: Sākumlapa, Radošā komanda, Sadarbības partneri, Ko mēs piedāvājam, Atsauksmes un Kontakti, kura ir ērta un viegli pārredzama, ar visu nepieciešamo informāciju.
5. Pēc organizācijas ārējās komunikācijas izpētes autors secina, ka reklāmā netiek ieguldīti līdzekļi, jo sabiedrība tiek aktīvi uzrunāta caur Instagram un Facebook. Vērojot radošo uzņēmuma klientu klāstu, var secināt, ka „Communication ART” ir daudzveidīgs un dažādiem sabiedrības pārstāvjiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties