Mūsdienās, lai veiksmīgi tiktu realizēts projekts nepietiek ar labu ideju, projektam ir jāuzrunā potenciālos investorus, naudas devējus un tā tālāk, arī projektam ir jābūt pievilcīgam, tādam, kas uzrunās arī cilvēkus, kas iespējams patērēs jaunradīto projektu, kas pārtaps lielā grandiozā pasākumā, šovā, izstādē, koncertā utt.
Jau otro gadu praksi izgāju Biedrībā ‘Sporta attīstības centrs’, kas nodarbojas ar lielu sporta pasākumu, sporta spēļu rīkošanu(lielākie projekti, Latvijas atklātais spēkavīru čempionāts, ‘Riga Open’ – starptautisks turnīrs ielu basketbolā, Latvijas skolu čempionāts ielu basketbolā, Studentu basketbola līga, Starptautiskās spēkavīru sacensības, treneru semināri) u.c. Biedrība ‘Sporta attīstības centrs’, piesaista līdzekļus katram konkrētam pasākumam, un izvērtē labākās reklāmas iespējas katram pasākumam individuāli, sasniedzot labāko rezultātu un piedāvājot to potenciālajiem atbalstītājiem/sponsoriem.
Prakses mērķis: teorētisko zināšanu nostiprināšana un attīstība, patstāvīga profesionālā darba prasmju un iemaņu veidošana projekta izstrādē.
Projekta ‘Ģimeņu spēles 2009’ koncepcija ir ļoti vienkārša, galvenais ir rūpēties, lai mūsu ģimene un bērni būtu aktīvi, projekts ir radīts ar domu rūpēties un vecināt aktīvu dzīvesveidu, un, lai katrs bērns būtu stiprs un vesels. Otrs projekta uzdevums ir saliedēt Latvijas ģimenes, kas apmeklē pasākumu, kas radītu vienotību un saticību ģimenēs.
Pasākums ir spējis piesaistīt ļoti daudz ģimeņu (ieskaitot arī 2008. Gada pasākumu, Rīga aktīvo bērnu galvaspilsēta) vairāk kā 3000 ģimenes, un tas ir tikai apsveicami, ka šādi pasākumi spēj vienot ģimenes, un ir svarīgi, lai šāda tipa pasākumi būtu vairāk, kur ģimenes varētu pavadīt brīvo laiku un no sirds izpriecāties.…