Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:957416
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
  PRAKSES DARBA GRAFIKS    6
  VADĪTĀS STUNDAS    10
  PIRMĀS STUNDAS ANALĪZE    10
  PIRMĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    12
  OTRĀS STUNDAS ANALĪZE    17
  OTRĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    19
  TREŠĀS STUNDAS ANALĪZE    24
  TREŠĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    25
  CETURTĀS STUNDAS ANALĪZE    30
  CETURTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    32
  PIEKTĀS STUNDAS ANALĪZE    36
  PIEKTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    37
  SESTĀS STUNDAS ANALĪZE    41
  SESTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    42
  SEPTĪTĀS STUNDAS ANALĪZE    48
  SEPTĪTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    49
  ASTOTĀS STUNDAS ANALĪZE    55
  ASTOTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    56
  DEVĪTĀS STUNDAS ANALĪZE    62
  DESMITĀS STUNDAS ANALĪZE    63
  DESMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    64
  VIENPADSMITĀS STUNDAS ANALĪZE    78
  VIENPADSMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS    79
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.1    81
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.2    82
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.3    83
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.4    84
  HOSPITĒTĀ STUNDA NR.5    85
  SECINĀJUMI    86
Darba fragmentsAizvērt

Gatavojot stundu, galvenokārt vadījos skolēnu interesēs. Veidoju stundu tā, lai skolēniem būtu interesanti un darbā iesaistītos visi klasē esošie skolēni.
Pirmo stundu es vadīju septītajā klasē, ētikas priekšmetā. Stundas temats ir “prieks un bēdas”. Šis temats atbilsts pamatizglītības standartam un šīs klases prasībām. Stundas mērķis ir radīt skolēnos priekšstatu par to, kas ir prieks un, kas ir bēdas. Izejot no stundā izvirzītā mērķa, izdalīju četrus uzdevumus, kas jāveic mācību stundas laikā:
1.Kopīgi ar skolēniem noskaidrot prieka izpausmes;
2.Izvērtēt prieka un bēdu izpausmi cilvēkos;
3.Pildot praktisku uzdevumu, radīt skolēnos priekšstatu par to, ka prieka avoti var būt dažādi;
4.Uzdot mājās patstāvīgi uzrakstīt eseju, pēc dotajiem tematiem;
Šajā klasē skolēni ir ļoti dažādi. Citi ir aktīvi, citi pavisam klusi, tādēļ galvenokārt izmantoju jautājumu metodi un praktiskos darbus, kurus vēlāk izrunājam. Šīs metodes dod iespēju izteikties ne tikai aktīvajiem skolēniem, bet arī tiem, kas parasti klusē. Uzdodot jautājumus un izrunājot praktiskos darbus, sākumā ļauju izteikties tiem skolēniem, kas to vēlas darīt, bet tiem skolēniem, kas paši nepiesakās, lūdzu arī izteikt savas domas, vismaz pāris vārdos. Šai stundai pārsvarā izmantoju uzdevumus un jautājumus no grāmatām:
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu burtnīca, Jāņa Rozes apgāds, 1998
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu grāmata, Jāņa Rozes apgāds, 1998
Stundas laikā veiksmīgi realizēju izvirzīto mērķi un no tā izrietošos uzdevumus. Stundas laikā atkāpes no plāna netika veiktas, kā arī nebija neparedzētu grūtību stundas norisē. Skolēni darbojas ļoti aktīvi un manuprāt mācību metodes izvēlējos ļoti veiksmīgi. Viens stundas trūkums bija tas, ka neparedzēju, ka skolēni ātri veiks uzdotos uzdevumu. Un stundas beigās palika pāri apmēram piecas minūtes līdz zvanam. Šo laiku aizpildīju, izskaidrojot skolēniem mājas darbu, kā arī tā vērtēšanas kritērijus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1111492
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties