Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:781444
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    6
2.  Materiāli tehniskā bāze    12
3.  Personāls un tā vadīšana    14
3.3.  Darba samaksas sistēma, formas un lielumu ietekmējošie faktori    28
3.4.  Darba tiesiskās attiecības, darba līgums    30
3.5.  Koplīgums    34
4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Vadīšanas funkcijas    48
4.1.  Lēmumu pieņemšanas process    49
4.2.  Komunikācijas formas uzņēmumā    50
5.  Ārējā un iekšējā uzņēmējdarbības vide    55
6.  Tirgus segmentācija. Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums un metodes    59
6.1.  Mērķtirgus izvēles pamatojums    67
6.2.  Preču sortimenta raksturojums un cenas veidošana    68
7.  Nodokļu maksājumi budžetā    71
8.  Finansiālās darbības rezultātu analīze    74
8.1.  Uzņēmuma gada pārskats    76
8.2.  Latvijas Pasts gada pārskatu finansiālā analīze    77
8.3.  SVID analīze    82
  Secinājumi un priekšlikumi    84
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    88
Darba fragmentsAizvērt

Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī arvien pieaug to loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informācijas tehnoloģijām (IT) balstītus pakalpojumus, kravu pārvadājumus, muitas starpniecības darījumus, konsultācijas pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties