Uzvedība ir galvenais priekšnoteikums veiksmīgai cilvēka izaugsmei ne tikai privātā, bet arī karjeras jomā, tāpēc ir vērts padomāt par pareizas uzvedības normu apgūšanu jau no bērnības. Pat cilvēciska saskarsme nebūs īpaši veiksmīga bez pareizas etiķetes ievērošanas.
Nepietiek iegūt teorētiskās zināšanas augstskolā, lai būtu gatavs startēt darba tirgū attiecīgajā nozarē, tādēļ studentiem, kas apgūst ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbību, mācību procesā ir jāizstrādā arī mācību prakses. Šiem studentiem katru gadu jāiepazīstas un jānostiprina savas zināšanas dažādos uzņēmumos, lai vēlāk varētu pilnveidot un realizēt savas spējas darbā, piedāvājot klientiem kvalitatīvu pakalpojumu.
Restorānu prakse ir viena no praksēm, kurā students iepazīstas ar attiecīgajiem ražošanas procesiem ēdināšanas uzņēmumā. Tiek veidota prasme raksturot un analizēt uzņēmuma darbību, uzsverot tā efektivitāti un trūkumus un sniedzot ieteikumus to novēršanā.
Viesmīlības pamatā ir rūpes par viesiem, zināšanas par viesu vajadzībām un spēja nojaust viesu vēlmes, kā arī vēlēšanās tās apmierināt. Viesmīlības nodrošināšanai vajag laiku un kolektīva sadarbību. Viesmīlības nozare apvieno uzņēmumus, kuru darbības mērķis ir gādāt par tūristu naktsmītnēm (viesnīcas, moteļi, hosteļi, kempingi, pansijas, sanatorijas, viesu mājas utt.), ēdināšanas iespējām (restorāni, kafejnīcas, bāri, tavernas, pabi utt.) un izklaides iespējām (licenzētie klubi, kazino utt.).