Prakses atskaite
Tehnoloģijas
Pārtikas tehnoloģija, kulinārija
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Novērtēts!Prakses atskaite34 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma vadības struktūra | 6 |
3. | Darba vietas izpēte | 8 |
4. | Tirdzniecības telpu raksturojums | 10 |
4.1. | Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam | 13 |
4.2. | Iepriekšējie galda servēšanas veidi, veicamie priekšdarbi | 14 |
5. | Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija | 16 |
5.1. | Galdautu klāšana un maiņa | 20 |
5.2. | Salvešu locījumi | 20 |
6. | Ēdienkartes analīze | 21 |
6. | Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija | 22 |
6.1. | Galdiņu rezervācijas procedūras | 23 |
6.2. | Viesu apkalpošana numuriņos | 24 |
7. | Norēķinu kārtība | 25 |
7.1. | Bāra dokumentācija | 26 |
7.2. | Dzērienu cenu aprēķināšana | 26 |
8. | Bāra aprīkojums | 27 |
8.1. | Dzērienu pasniegšanas tehnoloģija | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
Visā pasaulē tūrisms ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ir nozare, kuras attīstība ietekmē ekonomisko darbību, veicina infrastruktūras attīstību un ir svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Līdz ar nozares paplašināšanos, būtiski ir paaugstināt pakalpojumu un apkalpošanas kultūru atbilstoši tirgus prasībām. Profesionālā prakse ir viens no efektīvākajiem ceļiem kā iekļauties plašajā tūrisma biznesā. Tā palīdz ne tikai apgūt pamatzināšanas viesmīlības un ēdināšanas sektoros, bet arī gūt praktiskas iemaņas un zināšanas, kā arī sniedz lieliskas iespējas paplašināt kontaktu loku.
2006. gada vasarā ( no 26.jūnija līdz 24.jūlijam) tika izieta prakse Grieķijā 5* viesnīcā Grecotel Corfu Imperial. Prakse ilga 4 nedēļas. Galvenokārt strādāju restorānā par viesmīli, bet atsevišķos gadījumos pildīju pienākumus arī istabiņu servisā (Room Service), kur man vajadzēja pieņemt no klientiem ēdienu pasūtījumus pa telefonu, kā arī piegādāt pasūtījumu klientam uz istabu.
Profesionālās prakses mērķis ir nostiprināt studiju programmas laikā gūtās teorētiskās zināšanas un pielietot tās praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā „Grecotel Corfu Imperial” Grieķijā.
Profesionālās prakses laikā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1. Veikt ar praksi saistīto pienākumu un uzdevumu izpildi konkrētā darbavietā;
2. Iepazīt uzņēmuma struktūru, darba organizāciju un vadību;
3. Iepazīties ar prakse vietas iekšējiem darba kārtības un darba noteikumiem;
4. Iepazīt un analizēt restorāna, kā arī bāra darbības principus;
5. Prakses laikā pienācīgi veikt savus darba pienākumus, pielietojot savas teorētiskās zināšanas.…
Darbs ir izstrādāts augstskolas līmenī. Sniegts vispārējus uzņēmuma raksturojums, uzņēmuma vadības struktūra, tirdzniecības telpu raksturojums, iepriekšējie galda servēšanas veidi, viesmīļa un bārmeņa darba organizācija, galdautu klāšana un maiņa, ēdienkartes analīze, galdiņu rezervācijas procedūras, viesu apkalpošana numuriņos, dzērienu cenu aprēķināšana, bāra aprīkojums un dzērienu pasniegšanas tehnoloģija pielietojot teorētiskās un praktiskās zināšanas.
- Prakses atskaite tirgzinībās
- Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Prakses atskaite34 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Prakses atskaite augstskolai16
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Prakses atskaite augstskolai17
-
Grāmatvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai23
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Prakses atskaite augstskolai29
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Prakses atskaite augstskolai31