Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcas Aristoteles Holiday resort & spa raksturojums | 5 |
2. | Viesnīcas uzņēmējdarbība | 7 |
2.1. | „Aristoteles” Holiday Resort & SPA pakalpojumu raksturojums | 7 |
3. | Personāls un tā vadīšana | 10 |
3.1. | Personāla darba organizācija un darba plānošana | 10 |
3.2. | Personāla pienākumi | 12 |
4. | Mārketinga elementu izmantošana uzņēmuma darbā | 13 |
5. | Viesnīcas telpu raksturojums | 14 |
5.1. | Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam | 16 |
6. | Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija | 18 |
6.1. | Viesmīļa pienākumi | 18 |
6.2. | Viesmīļa ārējais izskats un personīgā higiēna | 19 |
6.3. | Bārmeņa darba vieta, tās sagatavošana | 19 |
6.4. | Trauku, galda piederumu, glāžu sagatavošana darbam | 20 |
6.5. | Galda klāšanas tehnika | 21 |
7. | Ēdienkartes analīze | 23 |
7.1. | Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija | 24 |
7.2. | Ēdienu cenas veidošanas mehānismi - kalkulācija | 24 |
8. | Pasūtījumu pieņemšana, galdiņu rezervācijas procedūras | 29 |
8.1. | Viesu apkalpošanas veidi | 29 |
9. | Norēķinu kārtība uzņēmumā | 31 |
9.1. | Bāra dokumentācija | 32 |
9.2. | Dzērienu cenu aprēķināšana | 32 |
10. | Bāra aprīkojums | 34 |
10.1. | Bāra trauki, glāzes un to pielietojums | 34 |
10.2. | Bāra piederumi | 38 |
Secinājumi | 40 | |
Priekšlikumi | 41 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 42 |
Secinājumi
1. Viesnīca „Aristoteles Holiday Resort & SPA” ir četrzvaigžņu kūrortviesnīca, kura atrodas Grieķijā uz trešās Halkidiki pussalas un piedāvā plašu preču un pakalpojumu klāstu, ko var izbaudīt ikviens tūrists.
2. Viesnīca darbojas jau vairāk kā 20 gadus un tā tiek nepārtraukti uzlabota un paplašināta.
3. Viesnīcas apmeklētājiem tiek piedāvāta naktsmītne, ēdināšana, ūdens atrakcijas, relaksējoša atpūta, viesi tiek uzņemti visa gada garumā.
4. Viesnīcas personālu sastāda aptuveni 150 darbinieki, no kuriem vairāk nekā puse ir studenti – praktikanti no dažādām valstīm.
5. Viesnīca sadarbojas ar dažādām tūrisma aģentūrām un pazīstamākās no tām ir “ Villar Tours” un „Mouzanidis Travel”.
6. Viesnīcā ir 235 viesu numuriņi, un tā spēj izmitināt vairāk par 700 viesiem. Visas istabiņas ir aprīkotas ar dažāda veida ekstrām: gaisa kondicionieris, telefons, satelīttelevīzija, vannas istaba ar vannu vai dušas kabīni, matu fēns un ledusskapis.
7. Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekš¬rocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības.
8. Viesim nepieciešams pakalpojums – prece, bet viesmīlis ir preces piedāvātājs un pakalpojumu izpildītājs. Ideālais rezultāts ir tad, ja abas puses sasniegušas savas vēlmes, kā arī nodrošināta uzņēmuma ekonomiskā darbība.
9. Viesnīcas darbinieki ir tieši pakļauti viesnīcas īpašniekam un direktoram. Katram darbiniekam ir jāpilda vadītāja norādījumi un pavēles: gan tiešās pakļautības, gan augstākstāvošo vadītāju darbinieki un praktikanti ir menedžeru tiešā pakļautībā, savukārt menedžeri ir tiešā pakļautībā viesnīcas vadībai.
…
Saturs Ievads 3 1. Viesnīcas Aristoteles Holiday resort & spa raksturojums 5 2. Viesnīcas uzņēmējdarbība 7 2.1 „Aristoteles” Holiday Resort & SPA pakalpojumu raksturojums 7 3. Personāls un tā vadīšana 10 3.1 Personāla darba organizācija un darba plānošana 10 3.2 Personāla pienākumi 12 4. Mārketinga elementu izmantošana uzņēmuma darbā 13 5. Viesnīcas telpu raksturojums 14 5.1. Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam 16 6.Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija 18 6.1. Viesmīļa pienākumi 18 6.2. Viesmīļa ārējais izskats un personīgā higiēna 19 6.3. Bārmeņa darba vieta, tās sagatavošana 19 6.4. Trauku, galda piederumu, glāžu sagatavošana darbam 20 6.5. Galda klāšanas tehnika 21 7. Ēdienkartes analīze 23 7.1. Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija 24 7.2. Ēdienu cenas veidošanas mehānismi - kalkulācija 24 8. Pasūtījumu pieņemšana, galdiņu rezervācijas procedūras 29 8.1. Viesu apkalpošanas veidi 29 9. Norēķinu kārtība uzņēmumā 31 9.1. Bāra dokumentācija 32 9.2. Dzērienu cenu aprēķināšana 32 10. Bāra aprīkojums 34 10.1. Bāra trauki, glāzes un to pielietojums 34 10.2. Bāra piederumi 38 Secinājumi 40 Priekšlikumi 41 Izmantotās literatūras saraksts 42
- Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
- Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
-
Profesionālās prakses pārskats"Uzņēmējdarbības uzsākšanā” uzņēmumā "Vecā maiznīca”
Prakses atskaite15 Uzņēmējdarbība, Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats"Uzņēmējdarbības uzsākšanā” uzņēmumā "Vecā maiznīca”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbības vadībā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai14
-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai16