Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā. Kafejn...-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā. Kafejnīca "Pie Jānīša"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” raksturojums | |
1.1. | Vispārīga informācija par uzņēmumu | |
1.2. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” organizatoriskā struktūra | |
1.3. | Uzņēmuma vadīšana un personāls | |
1.4. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” SVID analīze | |
1.5. | Pakalpojumu raksturojums | |
1.6. | Produkcijas cenu veidošanas noteikumi | |
1.7. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” risku raksturojums | |
1.8. | Ārējās vides raksturojums | |
1.9. | Konkurences analīze | |
1.10. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” ieņēmumi un izmaksas | |
2. | Ēdināšanas uzņēmuma telpu raksturojums | |
3. | Galda klāšanas tehnika | |
4. | Apkalpojošs personāls, personāla darba organizācija un darba plānošana | |
4.1. | Viesmīļa un bārmeņa pienākumi | |
4.2. | Viesmīļa darba organizācija | |
5. | Kafejnīcas „Pie Jānīša” ēdienkartes raksturojums | |
5.1. | Ēdienu cenas veidošanas mehānismi | |
5.2. | Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija | |
6. | Pasūtījumu pieņemšanas kartības raksturojums | |
6.2. | Apmaksas veidi kafejnīcā „Pie Jānīša” | |
7. | Darba aprīkojuma raksturojums | |
8. | Drošības pasākumi ēdināšanas uzņēmumos | |
Secinājumi un priekšlikumi |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Gan restorāna, gan kafejnīcas darba efektivitāti nodrošina: pārdomāta stratēģija, sakārtota iekšējā vide un darba organizācija, mērķtiecīga un lietderīga resursu izmantošana, saliedēta, lojāla darbinieku komanda, efektīva iekšējā komunikācija.
2. Strādājot kafejnīcā “Pie Jānīša” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
3. Kafejnīca “Pie Jānīša” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj kafejnīcai pilnvērtīgi strādāt.
4. Strādājot kafejnīcā tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos un garāmgājēji, kuri grib ieturēt maltīti.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta - pilsētas centrā.
6. Kafejnīca šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību, kaut arī uzņēmums ir neliels, tas spēj pastāvēt.
7. Uzņēmuma personāls ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret viesiem, ievērojot visus apkalpošanas specifikas aspektus.
8. Karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
9. Kafejnīcas vadība maz uzmanības pievērš uzņēmuma reklamēšanai un tā tēla veidošanai.
10. Kafejnīcas virtuvē ir novecojušas trauku mazgājamās iekārtas, trauki, galda piederumi un glāzes pēc ilgas lietošanas zaudē spodrību, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā nav pilnīgi ievēroti iekārtu un sīko inventāru ekspluatācijas noteikumi.
…
Ievads 1.Kafejnīcas „Pie Jānīša” raksturojums 1.1.Vispārīga informācija par uzņēmumu 1.2. Kafejnīcas „Pie Jānīša” organizatoriskā struktūra 1.3. Uzņēmuma vadīšana un personāls 1.4.Kafejnīcas „Pie Jānīša” SVID analīze 1.5. Pakalpojumu raksturojums 1.6. Produkcijas cenu veidošanas noteikumi 1.7. Kafejnīcas „Pie Jānīša” risku raksturojums 1.8. Ārējās vides raksturojums 1.9. Konkurences analīze 1.10. Kafejnīcas „Pie Jānīša” ieņēmumi un izmaksas 2. Ēdināšanas uzņēmuma telpu raksturojums 3. Galda klāšanas tehnika 4. Apkalpojošs personāls, personāla darba organizācija un darba plānošana 4.1.Viesmīļa un bārmeņa pienākumi 4.2. Viesmīļa darba organizācija 5. Kafejnīcas „Pie Jānīša” ēdienkartes raksturojums 5.1.Ēdienu cenas veidošanas mehānismi 5.2. Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija 6. Pasūtījumu pieņemšanas kartības raksturojums 6.1. Galdu rezervēšana un pasūtījumu veikšana kafejnīcā „Pie Jānīša” 6.2. Apmaksas veidi kafejnīcā „Pie Jānīša” 7. Darba aprīkojuma raksturojums 8. Drošības pasākumi ēdināšanas uzņēmumos Secinājumi un priekšlikumi Izmantotā literatūra un avotu saraksts
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
- Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā. Kafejnīca "Pie Jānīša"
- Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats"Uzņēmējdarbības uzsākšanā” uzņēmumā "Vecā maiznīca”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbības vadībā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai14