Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:212977
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” raksturojums   
1.1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu   
1.2.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” organizatoriskā struktūra   
1.3.  Uzņēmuma vadīšana un personāls   
1.4.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” SVID analīze   
1.5.  Pakalpojumu raksturojums   
1.6.  Produkcijas cenu veidošanas noteikumi   
1.7.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” risku raksturojums   
1.8.  Ārējās vides raksturojums   
1.9.  Konkurences analīze   
1.10.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ieņēmumi un izmaksas   
2.  Ēdināšanas uzņēmuma telpu raksturojums   
3.  Galda klāšanas tehnika   
4.  Apkalpojošs personāls, personāla darba organizācija un darba plānošana   
4.1.  Viesmīļa un bārmeņa pienākumi   
4.2.  Viesmīļa darba organizācija   
5.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ēdienkartes raksturojums   
5.1.  Ēdienu cenas veidošanas mehānismi   
5.2.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija   
6.  Pasūtījumu pieņemšanas kartības raksturojums   
6.2.  Apmaksas veidi kafejnīcā „Pie Jānīša”   
7.  Darba aprīkojuma raksturojums   
8.  Drošības pasākumi ēdināšanas uzņēmumos   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Gan restorāna, gan kafejnīcas darba efektivitāti nodrošina: pārdomāta stratēģija, sakārtota iekšējā vide un darba organizācija, mērķtiecīga un lietderīga resursu izmantošana, saliedēta, lojāla darbinieku komanda, efektīva iekšējā komunikācija.
2. Strādājot kafejnīcā “Pie Jānīša” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
3. Kafejnīca “Pie Jānīša” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj kafejnīcai pilnvērtīgi strādāt.
4. Strādājot kafejnīcā tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos un garāmgājēji, kuri grib ieturēt maltīti.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta - pilsētas centrā.
6. Kafejnīca šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību, kaut arī uzņēmums ir neliels, tas spēj pastāvēt.
7. Uzņēmuma personāls ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret viesiem, ievērojot visus apkalpošanas specifikas aspektus.
8. Karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
9. Kafejnīcas vadība maz uzmanības pievērš uzņēmuma reklamēšanai un tā tēla veidošanai.
10. Kafejnīcas virtuvē ir novecojušas trauku mazgājamās iekārtas, trauki, galda piederumi un glāzes pēc ilgas lietošanas zaudē spodrību, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā nav pilnīgi ievēroti iekārtu un sīko inventāru ekspluatācijas noteikumi.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties