Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:195891
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Skolas apraksts    3
  Mani ieguvumi un novērojumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Mani ieguvumi un novērojumi
Vērojot skolotāju darbību dažādās stundās, grupās un priekšmetos, ievēroju to ka skolotājam ir jābūt daudzpusīgam, spējīgam atbildēt uz negaidītiem jautājumiem. Tāpat kā katrs audzēknis ir individualitāte, tā arī katrs skolotājs ir individuāls, un katrs pieiet dažādi vienai un tai pašai problēmai. Skolotājam ir ne tikai jāprot dod skolēniem zinašanas un prasmes, bet jābūt arī kā vecākiem un psihologiem, jo gadās ka skolēnam vienīiā uzticības persona ir skolotājs.
Noslēdzot vērošanas praksi un apkopojot iegūto secinu, ka lai kļūtu par labu pasniedzēju, nepietiek tikai ar augstskolas pabeigšanu un labām atzīmēm mācoties, lielāko lomu spēlē personīgā pieredze, ne tikai skolotāja amatā, bet arī dzīvē. Jo dzīves pieredzējis cilvēks ir daudz pieredzējis kā pozitīvu tā arī negatīvu iespaidu, un ir kompetents un rīcībspējīgs.
Vērojot audzēkņu reakciju stundās, ievēroju to ka viņiem vairāk patīk gūt informāciju skatoties filmas, video vai izmeiginot pasiem praktiski. Ar lielu negribēšanu ņem rokās grāmatas, un meklē tajās informāciju. Labprāt strādā ar izdales materiāliem. Piedalās diskusijās par sev interesējošām lietām. Pirmā kursa audzekņi brīžiem jūtas neērti, jo profesionālie priekšmeti ir pilni nezināmā un tas iespējams viņus nedaudz baida. Bet tajā pat brīdī vecāko kursu audzēkņi jau ar interesi iepazīst jauno, brīžiem pat neizzinot vienu tēmu, jau vēlas doties pie nākamās. Jo jau šo gadu laikā ir iepazinuši savu profesiju un tagad vēlas pilnveidoties. Protams, ne visi audzēkņi ar deksmi tiecas pēc zināšanām, ir audzēkņi kuri nav iekšeji motivēti. Šie audzēkņi pārlieku neiesaistās stundas norisē, brīžiem pat cenšas kavēt mācību procesu. Bet tie kuri sevi ir motivējuši rosina sevi un pārējos stundas norises veicināšanai. Un, tas atvieglo skolotāja darbu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1357532
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties