Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs-
Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | Viesnīca | |
1.1. | Darba plānošana, izpēte un analīze | |
1.2. | Viesnīcas atbilstība kvalitātes kritērijiem | |
1.3. | Viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas | |
1.4. | Viesnīcas dienesta telpas | |
1.5. | Viesu rīcībā esošās telpas | |
1.6. | Telpu pašizmaksa | |
1.7. | Viesnīcas numuru cenas individuālajiem atpūtniekiem | |
1.8. | Istabu aprīkojums | |
1.9. | Viesu personiskā drošība numuros un viesnīcas apkārtnē | |
1.10. | Personāla skaita attiecība pret numuru skaitu | |
1.11. | Viesu apkalpojošā personāla pienākumi | |
1.12. | Darba samaksas formas un sistēmas | |
1.13. | Tūristu ēdināšanas veidi | |
1.14. | Viesnīcas papildpakalpojumi | |
1.15. | Viesnīcas finansu veidošanas avoti | |
1.16. | Samaksu veidi | |
Secinājumi un priekšlikumi | ||
2. | Ēdināšanas uzņēmums | |
2.1. | Darba plānošana, izpēte un analīze | |
2.2. | Ēdināšanas uzņēmuma telpu atbilstība kvalitātes kritērijiem | |
2.3. | Produktu plānošana, iegāde, uzskaite, uzglabāšana un pārstrāde | |
2.4. | Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģijas | |
2.5. | Virtuves saimniecība | |
2.6. | Galda klāšanas tehnoloģija un veicamie priekšdarbi | |
2.7. | Oficianta darba organizācija | |
2.8. | Galdu rezervēšana un pasūtījumi | |
2.9. | Apmeklētāju drošības garantijas un to ievērošana | |
Secinājumi un priekšlikumi | ||
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
Profesionālo praksi es izgāju Sani Beach Hotel, kura adrese ir: Sani Beach Holiday Resort, GR-63077, Kassandra, Grieķija. Šīs prakses mērķis bija nostiprināt studiju programmā apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmi tās pielietot praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā un ēdināšanas uzņēmumā. Prakses laikā viesnīcā mans uzdevums bija noskaidrot:
1)Vai viesnīca atbilst kvalitātes kritērijiem?
2)Kāda ir darba plānošana, izpēte un analīze?
3)Kādas ir viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas?
4)Kādas ir viesnīcas dienesta telpas?
5)Kādas ir viesu rīcībā esošās telpas?
6)Kā veidojas telpu pašizmaksa?
7)Kādas ir viesnīcas numuru cenas?
8)Kāds ir istabu aprīkojums?
9)Kāda ir viesu personiskā drošība numuros un viesnīcas apkārtnē?
10)Kāda ir personāla skaita attiecība pret numuru skaitu?
11)Kādi ir viesu apkalpojošā personāla pienākumi?
12)Kādas ir darba samaksas formas un sistēmas?
13)Kādi ir tūristu ēdināšanas veidi?
14)Kādi papildpakalpojumi viesnīcā tiek piedāvāti?
15)Kādi ir viesnīcas finansu veidošanas avoti?
16)Kādi ir samaksu veidi?
Prakses laikā ēdināšanas uzņēmumā mans uzdevums bija noskaidrot:
1)Vai saimnieciskās ēdināšanas telpas atbilst kvalitātes kritērijiem?
2)Kāda ir darba plānošana , izpēte un analīze?
3)Kāda ir produktu plānošana, iegāde, uzskaite, uzglabāšana un pārstrāde?
4)Kādas ir ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģijas?
5)Kāda ir virtuves saimniecība?
6)Kāda ir galda klāšanas tehnoloģija un veicamie priekšdarbi?
7)Kā tiek organizēts oficianta darbs?
8)Kā notiek galdu rezervēšana un pasūtījumi?
9)Kādas ir apmeklētāju drošības garantijas un vai tās kāds ievēro?…
Divi prakses pārskati vienā, gan viesnīcai, gan ēdināšanas uzņemumam. Viesnīca. Darba plānošana, izpēte un analīze. Viesnīcas atbilstība kvalitātes kritērijiem. Viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas. Viesnīcas dienesta telpas. Viesu rīcībā esošās telpas. Istabu aprīkojums. Viesu personiskā drošība numuros un viesnīcas apkārtnē. Viesu apkalpojošā personāla pienākumi. Darba samaksas formas un sistēmas. Tūristu ēdināšanas veidi. Viesnīcas papildpakalpojumi. Viesnīcas finansu veidošanas avoti. Samaksu veidi. Ēdināšanas uzņēmums. Darba plānošana, izpēte un analīze. Ēdināšanas uzņēmuma telpu atbilstība kvalitātes kritērijiem. Produktu plānošana, iegāde, uzskaite, uzglabāšana un pārstrāde. Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģijas. Oficianta darba organizācija. Secinājumi un priekšlikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts.
- Kvalifikācijas prakses atskaite miltu konditorejas izstrādājumu gatavošanā
-
Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel Elizabete"
Prakses atskaite36 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Tūrisms, viesmīlība
- Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Prakses atskaite vidusskolai9
-
Viesnīcā "Rīga"
Prakses atskaite vidusskolai15
-
Prakses atskaite "Grand Resort Lagonissi" viesnīcā Grieķijā
Prakses atskaite vidusskolai6
-
Prakses atskaite viesnīcā "Akva"
Prakses atskaite vidusskolai8
-
Lauku tūrisma speciālista kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite vidusskolai6