Pēdējos gados ir darīts daudz, lai attīstītu tūrisma pakalpojumus un to daudzveidību, tādēļ šobrīd īpaši aktuāls ir jautājums par kvalitāti un servisu. Sniegto pakalpojumu kvalitātei ir arvien lielāka nozīme potenciālā tūrista piesaistē, tas nosaka atgriešanās biežumu un uzturēšanās ilgumu konkrētajā vietā.
Aknīstes pilsētas ar lauku teritoriju tūrisma informācijas centrs darbojas jau vairakus gadus. Lai tas pastāvētu un darbotos tam ir nepieciešams labs vadītajs, kurš prot plānot, organizēt un kontrolēt. Arī šī tūrisma informācijas centra panākumi ir tiesi atkarīgi no tā, kā tiek organizēta tā darbība un svarīgi ir pareizi plānot un vadīt mārketingu.
Prakses pārskata mērķis: atspoguļot Aknīstes pilsētas ar lauku teritoriju tūrisma informācijas centra darbības galvenos aspektus atbilstoši prakses programmai.…