Secinājumi
1. Skolas starptautiskā daļa Niels Brock International un dažos novirzienos ar vidusskolas daļa ir izveidojusi veiksmīgu un darboties spējīgu tīklu ārpus Eiropas, kas nodrošina studentu pieplūdumu no konkrētajām valstīm.
2. Uzņēmuma plānos ietilpst izaugsme, jaunu tirgu apguve un darbības paplašināšana, tomēr tajā paša laikā, tā vadība ir kūtra jaunu darbinieku piesaistīšanā un jaunas sistēmas, vieglākai pieteikumu izskatīšanai, ieviešanā.
3. Niels Brock International ir ļoti vāja mārketinga stratēģija. Tā reklamējas tikai „no mutes uz muti ”. Skolas darbība sociālajos tīklos ir pasīva, aktīva ir tikai vidusskolas daļa. Niels Brock International nav savu kontu, kuros informācija tiktu ievietota angliski.
4. Pieteikumu iesniegšanas un izskatīšanas process ir ļoti laikietilpīgs un vecmodīgs, kas nav pieļaujami ātri un starptautiski augošai iestādei. Viss notiek pakļaujoties britu tradīcijām, jo ir jārespektē De Montfort University, no kuras NBI ir atkarīgs.
5. Dažādas pārmaiņas ir parasta lieta. Piemēram, praktikante savas prakses laikā paguva pārcelties no vienas ēkas uz citu, bet prakses vadītāja Kathrine Lassen savas 1,5 gadu ilgās darbības NBI laikā ir paguvusi pārcelties 6(!!!) reizes. Tāpat tiek mainītas un uzlabotas IT sistēmas, īsi pirms autores aizbraukšanas tika ieviesta sistēma, kur, lai kaut ko izprintētu, ir „jāpīkstina” kartīte. Turklāt, tas tiek darīts nepiemērotā laikā – tieši pirms mācību gada sākuma, kad administrācija, protams, ir ļoti aizņemta.
6. Pamatdarbības – studiju procesa organizēšanas – ziņā, darbinieki ir ļoti labi informēti, jo regulāras ir dažādas sapulces, tikšanās u.c.
7. Finanšu rezultāti ir vāji, bet, tā kā iestāde nav tendēta uz peļņu un ir valsts finansēta, šāda situācija ir pieļaujama. Principā, lielākā problēma ir lielie debitori un saistības par nekustamo īpašumu iegādi.
…