Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:519135
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmuma vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Uzņēmuma uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    5
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojas    5
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    7
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    7
1.5.  Sociālo izmaiņu valstī loma uzņēmuma attīstībā    8
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    9
2.  Uzņēmuma vadība    10
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    10
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    12
2.3.  Izpētīt vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    12
2.4.  Kalendārās plānošanas metodes uzņēmumā    14
2.5.  Stratēģiskās vadīšanas process uzņēmumā    14
2.6.  Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā, investīciju ienesīgums    15
2.7.  Uzņēmuma realizētie projekti, projekta vadītāja funkcijas un uzdevumi    16
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide, tās elementi    19
2.9.  Kvalitātes vadības procesu raksturojums uzņēmumā, tās ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    19
2.10.  Uzņēmuma loģistikas daļas raksturojums    20
3.  Mārketinga politika uzņēmumā    21
3.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    21
3.3.  Uzņēmuma tirgus segments, tirgus un mērķa tirgus, galvenie noieta tirgus segmenti    22
3.4.  Produkta pozicionēšana tirgū    22
3.5.  Produkta dzīves cikla noteikšana un analīze    24
3.6.  Izpētīt un analizēt tirgus izpētes procesu, pielietotās metodes    25
3.7.  Saskarsmes stratēģija uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    25
3.8.  Cenu politikas raksturojums uzņēmumā    25
3.9.  Darbības sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    26
4.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    28
4.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    28
4.2.  Ārējie finansēšanas avoti    29
4.3.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldība    30
4.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    30
4.5.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras uzņēmumā izpēte un analīze par iepriekšējiem 3 gadiem    31
4.6.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēji svērtā kapitāla cena par iepriekšējiem 3 gadiem    34
4.7.  Uzņēmuma maksājamie nodokļi, nodevas un obligātās iemaksas    34
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    38
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    39
  Pielikumi    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Tā kā uzņēmums simtprocentīgi pieder valstij un atrodas Kultūras ministrijas pārziņā, VSIA „Latvijas Koncerti” ir pilnībā pakļauti valsts lēmumiem gan finansiālā, gan ekonomiskā ziņā.
2. Neskatoties uz saspringto situāciju valstī un neņemot vērā krīzes gadus, Latvijas iedzīvotāju pieprasījums pēc kultūras pasākumiem nemazinās, kas liecina, ka valstī tiek novērtēta radošo industriju joma jebkādos finansiālos apstākļos.
3. Radošo industriju tirgus ir tik mazs, ka par tiešajiem konkurentiem tiek uzskatīts kino un internets, kamēr radošo industriju pārstāvji netiek uzskatīti par konkurentiem, jo tie palīdz attīstīt kultūras nozari, kas uzņēmumam ir svarīgāk.
4. Viens no negatīvajiem faktoriem, kas traucē uzņēmuma attīstībai, ir savas koncertzāles neesamība.
5. Tā kā uzņēmuma vadība sastāv no viena cilvēka, jebkāda lēmumu pieņemšana ir uzņēmuma direktora ziņā, taču struktūrvienību vadītāji piedalās lēmumu pieņemšanas procesā, kas veicina darbinieku iesaistīšanu uzņēmuma attīstībā.
6. Tā kā uzņēmuma darbības joma ir ļoti specifiska, attiecīgi tiek izmantotas arī specifiskas datorprogrammas, kas ir atšķirīgas mārketinga, grāmatvedības un Latvijas Radio Kora speciālistiem.
7. Ierobežoto finanšu dēļ uzņēmums nevar plānot savu koncertdarbību 3 gadus uz priekšu, kas traucē uzņēmuma attīstībai.
8. Uzņēmumā ir izveidota matricas veida struktūrshēma, kas ļauj uzņēmuma direktora pārredzēt visus uzņēmumā notiekošos procesus ar nodaļu vadītāju starpniecību.
9. Uzņēmuma izvirzītie ikgadējie uzdevumi parāda to, cik daudzpusīga ir uzņēmuma darbība.
10. Uzņēmums ar viena gada budžetu nevar nofinansēt trīs gadu vīziju, tādēļ tiek piesaistītas gan materiālās, gan nemateriālās investīcijas, kas ļauj uzņēmumam funkcionēt un attīstīties.
11. VSIA „Latvijas Koncerti” projekta vadītāja amats ir ļoti komplicēts, jo prasa plašas zināšanas par Latvijas pašvaldībām un ārzemju tirgu, lai varētu bez problēmām realizēt projektus un koncertēt pēc iespējas vairāk Latvijas reģionos.
12. Uzņēmuma mērķauditorija ir ļoti plaša, jo tiek piedāvāti koncerti sākot jau no 1 gada vecuma, kas liecina, ka uzņēmuma tirgus segments ir visa Latvija un visi Latvijas iedzīvotāji.
13. Ieviest kontroles sistēmu uzņēmumā ir ļoti grūti, jo koncerts ir unikāls produkts un noteikt tā kvalitātes rādītājus ir neiespējami.
14. Uzņēmums piedāvā ļoti augstvērtīgu produktu un attiecīgi nedrīkst pieļaut to, ka tiek pieprasīta zema cena par šo pakalpojumu, jo piedāvātais produkts ir profesionālā māksla un tā attiecīgi tiek pārdota par augstu cenu.
15. Veicot produkta pozicionēšanu tirgū tiek izmantoti dažādi kanāli – radio, televīzija, drukātie mediji, internets, kas ļauj aptvert lielāko daļu Latvijas iedzīvotāju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties