Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbībā-
Prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite32 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma uzņēmuma „Dridži” darbības raksturojums, ārējās vides izpēte un konkurentu izvērtējums | 5 |
1.1. | Ārējās vides raksturojums | 6 |
1.2. | Viesu mājas „Dridži” konkurentu izvērtējums | 11 |
2. | Viesu mājas “Dridži” mērķtirgu raksturojums un segmentācija | 15 |
3. | Viesu mājas “Dridži” piedāvāto pakalpojumu un papildpakalpojumu galveno īpašību raksturojums | 18 |
4. | Viesu mājas “Dridži” darba plānošana un organizatoriskā struktūra, apkalpojošā personāla darba pienākumi un veicamās aktivitātes | 21 |
5. | Viesu mājas „Dridži” atbilstība kvalitātes kritējiem | 23 |
6. | Viesu mājas „Dridži” uzņēmējdarbība un saimniekošana | 27 |
6.1. | Viesu mājas istabu rezervēšana un apmaksas veidi | 27 |
6.2. | Dienesta telpas un viesu istabu aprīkojums | 27 |
6.3. | Telpu pašizmaksa un viesu numuru cenas aprēķināšana | 29 |
6.4. | Viesu ēdināšanas veidi tūrisma uzņēmumā | 32 |
6.5. | Finansu veidošanas avoti | 32 |
6.6. | Viesu drošība, pasākumi drošības nodrošināšanai | 35 |
Secinājumi un priekšlikumi | 37 | |
Izmantotās literatūras avotu saraksts | 40 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1.Izpētot ekonomisko situāciju valstī, autore secina, ka pašlaik Latvijā iedzīvotāju ienākumu līmenis turpina palielināties un bezdarba līmenis turpina samazināties, tomēr īpaši Latgales reģionā, kur atrodas pētāmais uzņēmums reģistrēts augstākais bezdarba līmenis, kas saglabājas 20,6% un turpinās iedzīvotāju skaita samazinājums. Ekonomiskā situācija Latgales reģionā nesekmē tūrisma uzņēmējdarbības attīstību viesu māju biznesā, tā nelabvēlīgi ietekmē pieprasījumu. Tādējādi SIA „Dridži” piedāvājuma cenas ir jāsaskaņo ar vidējām iedzīvotāju algām un iespējām.
2.Viesu mājā „Dridži” ir sakārtota iekšējā vide un darba organizācija, jo darbinieki strādā pēc noteikta darba grafika, par noteiktu darba samaksu, veic pienākumus, atbilstoši savam amata aprakstam, ar katru darbinieku noslēgts darba līgums un katrs darbinieks ir sociāli nodrošināts.
3.Viesu māja „Dridži” piedāvā plašāko tūrisma pakalpojumu klāstu un ir viena no vadošākajām un lielākajām viesu mājām Latgales reģionā, sniedz 22 tūrisma pakalpojumus, kā viena no stiprākajām priekšrocībām, SIA „Dridži” attiecībā pret konkurentiem, ir kubla izmantošanas iespēja, zirgu izjādes, iespēja izbraukt ar plostu un spēlēt golfu.
4.Pamatojoties uz veikto novērojumu un interviju, ko sniedza viesu mājas vadītāja, autore secina, ka viesu mājas „Dridži” mērķtirgus ir vietējie iedzīvotāji, it īpaši Latgales pilsētu un apkārtnes iedzīvotāji, dažādi iedzīvotāju slāņi ar dažādu ienākumu līmeni, sociālo stāvokli un ar dažādu vecuma amplitūdu.
5. Viesu mājas vadība rūpējas par inventāra un iekārtu atbilstību viesu māju standarta pamatprasībām saskaņā ar 200-2+A1:2004, par gaisa temperatūru mājiņās iekšā, katrā istabiņā ir kondicionieris karstajai sezonai un elektriskais siltuma radiators ziemai, viesu mājas virtuvē ir moderna trauku mazgājamā iekārta, sīkais inventārs neizskatās novecojis: trauki, galda piederumi un glāzes ir ideāli tīri un spodrināti - tas viss liecina par to, ka uzņēmuma vadība pievērš lielu uzmanību iekšējai atmosfērai un uzņēmuma tēlam.
…
Ievads...........................................................................................................................................3 1.Tūrisma uzņēmuma „Dridži” darbības raksturojums, ārējās vides izpēte un konkurentu izvērtējums....................................................................................................................................5 1.1. Ārējās vides raksturojums..........................................................................................6 1.2. Viesu mājas „Dridži” konkurentu izvērtējums..........................................................11 2. Viesu mājas “Dridži” mērķtirgu raksturojums un segmentācija..............................................15 3. Viesu mājas “Dridži” piedāvāto pakalpojumu un papildpakalpojumu galveno īpašību raksturojums.................................................................................................................................18 4. Viesu mājas “Dridži” darba plānošana un organizatoriskā struktūra, apkalpojošā personāla darba pienākumi un veicamās aktivitātes.....................................................................................21 5.Viesu mājas „Dridži” atbilstība kvalitātes kritējiem………………………………………….23 6. Viesu mājas „Dridži” uzņēmējdarbība un saimniekošana…………………………..…….….27 6.1.Viesu mājas istabu rezervēšana un apmaksas veidi………………………………...27 6.2. Dienesta telpas un viesu istabu aprīkojums…………………………………….…..27 6.3. Telpu pašizmaksa un viesu numuru cenas aprēķināšana………..………………....29 6.4. Viesu ēdināšanas veidi tūrisma uzņēmumā…………………………………..……32 6.5. Finansu veidošanas avoti………………………………………….………….……32 6.6.Viesu drošība, pasākumi drošības nodrošināšanai……………………………….…35 Secinājumi un priekšlikumi……………………………………………………………………..37 Izmantotās literatūras avotu saraksts…………………………………………………………..40 Pielikumi......................................................................................................................................
Pielikumu nav.
- Prakses pārskats SIA "XXX"
-
Prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite32 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Profesionālās prakses pārskats
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbības vadībā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Prakses pārskats par finanšu grāmatvedību
Prakses atskaite augstskolai30
-
Prakses atskaite un prakses dienasgrāmata
Prakses atskaite augstskolai13
Novērtēts! -
Prakses pārskats SIA "XXX"
Prakses atskaite augstskolai34
Novērtēts! -
Prakses pārskats. Banku augstskola
Prakses atskaite augstskolai30