Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"-
Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārīgās ziņas par uzņēmumu | 5 |
2. | Ēdināšanas zonas | 6 |
2.1. | Alus pagrabs | 6 |
2.2. | Alus darītava | 6 |
2.3. | Bistro | 7 |
2.3.1. | Ražošanas cehi un iecirkņi Bistro | 8 |
2.3.2. | Ēdienu grupu, pieprasījuma statistika Bistro | 9 |
3. | Konditorija | 9 |
4. | Restorāns | 10 |
5. | “Lido atpūtas centra “ papildpakalpojumi | 11 |
5.1. | Banketi | 11 |
5.2. | Ēdienu piegāde | 12 |
5.3. | “LIDO’’ uztura skola | 12 |
6. | Darbinieka pienākumi un uzdevumi | 14 |
7. | Ugunsdrošība un darba drošība uzņēmumā | 15 |
7.1. | Ugunsdrošība | 15 |
7.2. | Darba drošība | 15 |
7.3. | Sanitārija un higiēna uzņēmumā | 16 |
8. | Prakses laikā veiktie uzdevumi | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Pielikumi | 20 | |
9. | Viesmīļa darba pienākumi | 33 |
10. | Apkalpošanas tehnika | 35 |
11. | Galda trauki un piederumi, to sagatavošana darbam | 36 |
11.1. | Individuālie trauki | 36 |
11.2. | Koplietošanas trauki un servēšanas piederumi | 37 |
11.3. | Glāžu sortiments | 38 |
12. | Prakses laikā veiktie uzdevumi | 40 |
Secinājumi | 43 | |
Pielikumi | 44 | |
Ievads | 59 | |
13. | Vispārīgās ziņas par uzņēmumu | 60 |
16. | Servisa Koncepti | 61 |
15. | Personāla apraksts | 65 |
15.1. | Nodaļu funkcijas | 65 |
15.2. | Viesu uzņemšanas dienesta apraksts | 67 |
15.2.1. | Viesa ciklsviesnīcā | 68 |
15.3. | Saimniecības nodaļas apraksts | 69 |
15.3.1. | Istabenes pienākumi | 70 |
15.3.2. | Numura uzkopšanas kārtība | 70 |
19.2.3. | Tīrīšanas līdzekļi | 71 |
16. | Istabas un apartamenti | 73 |
16.1. | Standarta istaba | 73 |
16.2. | Augstākās klases istabas | 74 |
16.3. | Biznesa klases istabas | 75 |
16.4. | Ģimenes istabas | 76 |
16.5. | Luksa istabas | 77 |
16.6. | Prezidenta apartamenti | 78 |
17. | Konferences un pasākumi | 79 |
18. | Restorāni un bāri | 79 |
19. | Papildus pakalpojumi | 79 |
19.1. | Olympic Voodoo Casino | 80 |
19.2. | Latvija Shopping Arcade | 80 |
19.3. | ESPA Rīga | 80 |
20. | Ugunsdrošība un darba drošība uzņēmumā | 81 |
20.1. | Ugunsdrošība | 81 |
20.2. | Darba drošība | 83 |
20.3. | Sanitārija un higiēna uzņēmumā | 84 |
21. | Prakses laikā veiktie uzdevumi | 85 |
Secinājumi | 86 | |
Pielikumi | 87 |
Secinājumi
Ražošanas process “Lido Atpūtas centrā” notiek organizēti, balstoties uz tehnoloģiskajām kartēm un komandas darbu. Ražošanas procesā tiek izmantotas kvalitatīvas sastāvdaļas, produktus cenšas iepirkt no vietējiem zemniekiem un ražotājiem. Ēdienus gatavo profesionāļi ar ilggadēju pieredzi, darbinieku kvalifikācija regulāri tiek paaugstināta, dodot tiem iespēju apmeklēt dažādas lekcijas par ēdiena gatavošanu. Ēdienu klāsts nepārtraukti tiek paplašināts un tiek attīstītas, jau esošo ēdienu tehnoloģiskās kartes. Uzņēmumā, tiek ievērotas un stingri uzraudzītas higiēnas normas un drošības noteikumi.
Kā pārskatā tika minēts, šajā uzņēmumā, tika nostrādāti trīs gadi, šajā laikā bija iespēja iepazīt “Lido Atpūtas centra” plašo ēdienu klāstu un unikālās ēdiena gatavošanas metodes, un šīs prakses ietvaros, tika nolemts paplašināt savas zināšanas par ēdieniem, kas tiek gatavoti “Lido Atpūtas centrā”. Tas arī tika izdarīts, prakses laikā tika iegūta nenovērtējama pieredze dažādu jaunu ēdienu gatavošanā, kā, piemēram, deserti un salāti.
Bija patīkama darba un prakses vadītāju pozitīvā attieksme prakses vietā, viņi bija gatavi, palīdzēt apgūt jaunas prasmes, un celt kvalifikāciju, ļaujot man strādāt kopā ar darbiniekiem, kuriem ir zināšanas, tādējādi salīdzinoši īsā laika periodā tika iegūta nozīmīga darba pieredze, kas noteikti noderēs nākotnē.
Strādājot šajā uzņēmumā, tika iemācīts, cik svarīgs ir komandas darbs. Tas ļauj uzņēmumā “Lido” ikdienā apkalpot, tik daudz klientus un nodrošināt tiem vērienīgo ēdienu klāstu, saglabājot nemainīgu ēdiena kvalitāti.
“Lido” ir unikāls Latvijas uzņēmums, kas strauji attīstās, gan Latvijā, gan Eiropā. Tas ir uzņēmums ar lielām ambīcijām un mērķiem, manuprāt, Lido ir uzņēmums, kurš varētu kalpot par paraugu citiem, gan Latvijas, gan Eiropas ēdināšanas uzņēmumiem.
Uzskatu, ka šajā uzņēmumā ēdiena gatavošanas prakse tika izieta, veiksmīgi un noteikti varētu “Lido” ieteikt arī citiem studentiem.
…
Detalizēts kvalifikācijas prakses pārskats, uzņēmumos "Radisson Blu Latvija" un "Lido Atpūtas centrs"
- Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
- Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"
- Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Prakses atskaite vidusskolai6
-
Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
Prakses atskaite vidusskolai30
-
Rīgas komercģimnāzijas vasaras novērošanas prakses uzņēmumā "Rīgas tūrisma koordinācijas un informācijas centrs" atskaite
Prakses atskaite vidusskolai5
-
Lauku tūrisma speciālista kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite vidusskolai6
-
Prakses atskaite viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Prakses atskaite vidusskolai8