Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:823915
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma izvēlētā uzņēmējdarbības forma    6
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā    6
1.2.  Uzņēmuma vide un tā darbība ārējos tirgos    7
1.3.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    8
1.4.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    9
2.  Uzņēmuma vadība    11
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    11
2.2.  Lēmuma pieņemšanas metodes    12
2.3.  Uzņēmumā izmantotās informācijas sistēmas    13
2.4.  Optimizācijas un kalendarās plānošanas metodes uzņēmumā    14
2.5.  Stratēģiskais vadīšanas process    16
2.6.  Realizētie projekti    18
2.7.  Vadītaja uzdevumi kontroles funkciju nodrošināšanā    19
2.8.  Kvalitātes sistēmas novērtējums    20
3.  Cilvēkresursu vadīšana uzņēmumā    22
3.1.  Uzņēmumā strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs    22
3.2.  Personāla plānošana, piesaiste un pieņemšana darbā    23
3.3.  Perosnāla motivācijas politika    25
3.4.  Komunikācija un sadarbība ar personālu    26
3.5.  Konflikta situācijas    27
4.  Mārketinga un pakalpojuma attīstības vadība uzņēmumā    28
4.1.  Mārketinga stratēģija un plāna izstrāde    28
4.2.  Tirgus izpētes process    29
4.3.  Uzņēmuma pakalpojumu attīstības process    29
4.4.  Ētiskuma un sociālās atbildības aspekts uzņēmumā    30
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji    32
5.1.  Kapitāls un tā struktūras analīze    32
5.2.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldība    33
5.3.  Sviru aprēķini    34
5.4.  Vidējās svērtās kapitāla cenas analīze    35
5.5.  Nodokļu plānošana    36
5.6.  Nodokļu atlaides un atvieglojumi    37
  Secinājumi un priekšlikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba autorei pēc izietās prakses uzņēmumā SIA Solvay Business Services Riga, radās šādi secinājumi:
1. Uzņēmuma veiksmīgo darbību un straujo attīstību nodrošina tā mātes uzņēmuma atbalsts un pieredze starpautiskajā tirgū.
2. Uzņēmums sniedz pakalpojumus tikai mātes uzņēmumu grupai, tāpēc konkurence ir attiecināma tikai uz cilvēkresursiem starp dalīto pakalpojumu sniedzējiem.
3. Uzņēmums ieņem nozīmīgu lomu Solvay grupas sastāvā, jo sniedz nozīmīgus pakalpojumus grupā sastāvā esošajām rūpnīcām un citiem saistītajiem uzņēmumiem visā pasaulē.
4. Uzņēmuma izvēlētā vieta Rīgā un cilvēkresursi ir attaisnojuši investīcijas, nodrošinot profesionālu pakalpojumu sniegšanu un finanšu rādītāju ikgadēju pieaugumu.
5. Uzņēmuma vadības struktūra ir moderna, tiek nepārtraukti pilnveidota un pielāgota atbilstoši izmaiņām uzņēmumā un tā vajadzībām.
6. Cilvēkresursu departaments seko līdzi demogrāfiskajām izmaiņām valstī, ir spējīgs iezīmēt prblēmas nākošajiem 10 gadiem un attiecīgi sagatavot rīcības plānu, lai uzņēmuma darbība arī nākotnē netiktu traucēta.
7. Uzņēmumā ikdienā tiek pielietots liels skaits dažādu informācijas sistēmu, kuras laika gaitā tiek plānots samazināt, aizstājot to ar nelielu skaitu, kas spēs nodrošināt nepieciešamās funkcijas.
8. Darbinieki tiek regulāri informēti par notikumiem, rezulātiem un darbības stratēgijām, kā arī aktīvi iesaistīti procesu pielnveidošanā, kas veicina arī viņu izpratni par sava darba nozīmīgumu.
9. Projektu rezultāti ir atkarīgi no vadītāja spējas vadīt komandu un piesaistīt tai kompetentus cilvēkus, kopīgi izstrādāt darbības plānu un pareizi deleģēt uzdevumus.
10. Tiek apkopoti un vērtēti gan kvantatīvie, gan kvalitatīvie rādītāji. Kvalitātei ir noteicošā loma un tiek nepārtraukti strādāts pie tās celšanas un procesu optimizācijas.
11. Uzņēmumā ir izstrādāta laba cilvēkresursu vadīšanas un motivācijas politika, kas nepārtraukti like attīstīt indivīda profesionālās prasmes un zināšanas. Tiek veikts ievērojams ieguldījums darbinieku kompetences celšanā, piedāvājot apgūt valodas, apmeklēt kursus un apmācības, attīstot savas zināšanas un prasmes, kas būs noderīgas arī turpmāk nākotnē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties