Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168600
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Bankas vieta kredītiestāžu sistēmā    6
1.1.  Bankas pārvaldes struktūra Latvijā    6
1.2.  Bankas filiāļu tīkls    7
1.3.  Swedbank AS klientu – noguldītāju struktūra    8
1.4.  Noguldījumu portfeļa sastāvs un struktūra    9
1.5.  Banku darbību raksturojušie rādītāji    10
1.6.  Neparasti un aizdomīgi finanšu darījumi    11
1.7.  Bankas mārketings un reklāma    12
1.8.  Bankas sniegtie finanšu pakalpojumi    14
2.  Bankas finanšu pakalpojumi    15
2.1.  Klientu apkalpošanas speciālistu galvenie pienākumi    15
2.2.  Noguldījumi Swedbank AS    16
2.2.1.  Noguldījumu veidi bankā    16
2.2.2.  Noguldījumu atvēršana, līguma sastādināšana un līguma izbeigšanās    18
2.3.  Bankas galvenās pasīvās operācijas    20
2.4.  Kontu apkalpošana un norēķinu kartes    20
2.5.  Kreditēšana Swedbank AS    22
2.5.1.  Galvenie kreditēšanas veidi bankā    22
2.5.2.  Kredīta saņemšana    23
3.  Grāmatvedība bankā    25
4.  Lietvedības darba organizācija bankā    26
4.1.  Dokumentu pārvaldības un apgrozības sistēma    26
4.2.  Bankas arhīvs    27
5.  Bankas publiski pieejamais grāmatvedības gada, ceturkšņa pārskati, to sastādīšana, apstiprināšana un bankas darbības rezultātu novērtēšana    28
5.1.  Bankas aktīvi    28
5.2.  Bankas pasīvi    29
5.3.  Neatkarīgu revidentu ziņojums    30
5.4.  Kapitāls un rezerves bankā    31
5.5.  Pašu kapitāls bankā    32
5.6.  Gada pārskata pielikumi    33
5.7.  Bankas izdevumi    34
5.8.  Bankas ieņēmumi    36
5.9.  ROE un ROA rādītāji bankā    38
6.  Bankā izmantojamo datu bāzu izpēte    39
7.  Bankā lietoto datorprogrammu izpēte    40
7.1.  Izmaksas    40
8.  Bankas datortīkla, e-pasta un interneta lietošana, bankas iekšējā interneta, bankas Web lapas, tās aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze    41
8.1.  Interneta izmantošana    41
8.2.  Swedbank AS internetbanka    43
8.2.1.  Internetbanka fiziskām personām    43
8.2.2.  Internetbanka juridiskām personām    44
8.3.  Bankas WEB lapa    45
9.  Nodokļu likumu piemērošana bankā    47
10.  Pensiju 2.līmenis    48
10.1.  Valsts fondēto pensiju sistēma    48
10.2.  Pensiju plāni Swedbank AS    49
10.2.1.  Pensiju 2.līmeņa rezultāti 2009. gada pirmajos 8 mēnešos    50
11.  Pensiju 3.līmenis    52
11.1.  Pensiju fondu veidi    52
11.1.1.  Garantijas pensiju plāna dalībniekiem    53
11.2.  Pensiju plāni    54
11.3.  Nodokļu atvieglojumi    54
12.  Apdrošināšana bankā    55
12.1.  Mana izvēle, izvēloties kādu no apdrošināšanas produktiem    55
13.  Civilā un darba aizsardzība bankā    56
13.1.  Darba aizsardzības sistēmas raksturojums    56
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    59
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Swedbank rūpējas, lai visiem klientiem būtu pieejami bankas pakalpojumi, līdz ar to bankai ir plaši pieejams filiāļu tīkls, klientu apkalpošanas centri mazpilsētās un ciematos, kā arī bankomātu un internetbankas pieejamība.
2. Banka piedāvā samērā lielu noguldījumu veidu izvēli, taču par spīti mazajam procentu likmēm, klienti izvēlas noguldīt Swedbak, jo viņiem ir svarīgs bankas reitings, likviditāte, kapitāls, un pieredze, taču salīdzinot ar iepriekšējo gadu, noguldījumu apjoms ir samazinājies, sakarā ar ekonomisko situāciju Latvijā.
3. Kapitāla pietiekamības un likviditātes riska rādītāji, kas ir vieni no bankas darbību raksturojošiem rādītājiem, ir virs pieprasītajām normām, taču kredītu kvalitātē banka vēlas nodrošināt pastāvīgi augstu kredītportfeļa kvalitāti un vienlaicīgi meklēt atbilstošus risinājumus klientiem, kas ir saskārušies ar kredītu atmaksas problēmām.
4. Banka savus produktus reklamē ar dažādiem paņēmieniem, piemēram, TV ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem, internetbankā, bankas WEB lapā, SMS klientiem, ar kuru palīdzību banka šogad sagaidīja miljono klientu.
5. Banka piedāvā ļoti plašu un katram klientam individuāli piemeklētus pakalpojumus – speciāli piedāvājumi jauniešiem (OPEN kartes), senioriem (atlaides, augstākas noguldījumu likmes), skolotājiem (ITIC kartes), kredītu un līzingu ņēmējiem papildpakalpojumi (apdrošināšana) u.c.
6. Līdz 2008. gada nogalei, bankas aktīvi ar katru gadu palielinājās, kas ir izskaidrojams ar kredītu izsniegšanu, kā arī uzkrājumiem nedrošiem parādiem, kas salīdzinot ar 2007. gadu ir palielinājušies par 43%.
7. Apmaksātais pamatkapitāls ir palielinājies 2,2 reizes, kas izskaidrojams ar riskanto un nelabvēlīgo ekonomisko situāciju valstī.
8. Lielāko bankas izdevumu un ienākumu daļu veido procentu ienākumi un procentu izdevumi, attiecīgi 2008. gadā tie bija 55% un 79% no visiem posteņiem.
9. Mūsdienās Swedbank internetbanka ir kļuvusi gluži par aizstājēju filiāļu vietā, jo i-bankā var noslēgt visdažādākos līgumus ar bankas pakalpojumiem, iepazīties ar produktu klāstu, kā arī uzzināt aktuālāko informāciju, līdz ar to ne velti tieši Swedbank internetbanka ir atzīta par labāko internetbanku.
10. Pateicoties konsekventai ieguldījumu stratēģijai Swedbank pensiju plāna „Dinamika” ienesīgums kopš gada sākuma sasniedza +15,2 %, kas ir vislabākais rezultāts starp visiem pensiju 2.līmeņa plāniem.

Priekšlikumi
1. Tā kā banka no 2009. gada 1.septembra ir mainījusi cenrādi – par iemaksu savā kontā 0.30 LVL, līdz ar to ir jāpaplašina iemaksu bankomātu tīkls, jo klientiem ir svarīgi mūsdienās ietaupīt uz bankas komisijām;
2. Bankai ir svarīgi panākt to, lai klienti vairāk iepērkas ar norēķinu kartēm nevis izņem skaidru naudu no bankomāta, jo bankai inkasācija izmaksā diezgan dārgi, līdz ar to ir nepieciešams organizēt dažādus konkursus, lai klientiem būtu vēlme iepirkties ar karti.
3. Senioriem banka pie noguldījuma likmes piedāvā klāt vēl 0.1 %, taču tas var vēlāk sākt radīt neapmierinātību klientu vidū līdz pensijas vecumam, jo viņiem nepienākas 0.1 %, līdz ar to banka var zaudēt klientus.
4. Noformējot jaunus kredītproduktus, būtu vēlams katram piesaistīt galvotājus vai ķīlas, jo tad nedaudz samazināsies risks bankai ciest zaudējumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties