03.06.2016.
Galvenais uzdevums ir klientu apkalpošana, lai nostiprinātu savas prasmes vadīt sarunu ar klientiem, kas noteikti jāuzlabo uz nākotni.
Ļoti labi – ar vien labāk norisinās saruna starp pircēju un pārdevēju. Uzlabojušās lietišķās valodas prasmes, acu kontakts ar klientu un žestikulēšanas prasme.
06.06.2016.
Praktikants pavada dienu grāmatvedībā, lai uzzinātu nianses par uzņēmuma darbību, piemēram, kā tiek veikta jaunu partner/piegādātāju piesaiste. Tiek izrunāti galvenie bilances posteņi, kas ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram, neto apgrozījums, peļņa/zaudējumi, aktīvi un pasīvi.
Izcili – redzams, ka praktikants vēlas specializēties grāmatvedības jomā, jo īpaši liela interese tiek izrādīta par gada pārskatiem un katru tā sastāvdaļu.
08.06.2016.
Pēdēja prakses dienā, praktikantam bija izvēlēties darīt to, kas pašam vislabāk prakses laikā patika.
Praktikants sadalīja dienu tā, lai varētu apkalpot klientus, veikt preču pasūtījumu, reģistrēt rēķinus un pavadzīmes. Izcili – praktikants vienā dienā apkopoja visus darbu, kas patiesībā tiek veikti ikdienā un, kas ir galvenā uzņēmuma darbība, lai notiktu uzņēmuma attīstība un izaugsme.
…