-
Prakses darbs mārketingā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 | |
PRODUKTS | 5 | |
CENA | 7 | |
VIETA | 8 | |
ATRAŠANĀS VIETA | 8 | |
SADALES KANĀLI | 9 | |
LOĢISTIKA | 10 | |
VEICINĀŠANA | 10 | |
VIDE | 12 | |
IEKŠĒJA VIDE | 12 | |
ĀRĒJA VIDE | 15 | |
MIKROVIDE | 15 | |
Klienti | 15 | |
Konkurenti | 20 | |
Starpnieki | 21 | |
MAKROVIDE | 21 | |
Demogrāfiskais faktors | 22 | |
Sociāli-ekonomiskais faktors | 24 | |
Izglītības un kultūras faktors | 25 | |
Iedzīvotāju ienākumi | 25 | |
Tehnoloģiskais faktors | 27 | |
Politiski tiesiskais faktors | 27 | |
Kredīti un līzingi | 27 | |
SVID ANALĪZE | 28 | |
STIPRĀS PUSES | 28 | |
VĀJĀS PUSES | 29 | |
IESPĒJAS | 30 | |
DRAUDI | 30 | |
PORTERA PIECU SPĒKU MODELIS | 32 | |
PIRCĒJI | 32 | |
POTENCIĀLIE (JAUNIE) KONKURENTI | 32 | |
AIZVIETOTĀJPRECES | 32 | |
PIEGĀDĀTĀJI | 32 | |
SECINĀJUMU UN PRIEKŠLIKUMI | 34 | |
IZMANTOTA LITERATURA | 35 |
Šodienas lielo ātrumu pasaulē izšķiroša nozīme ir informācijas apmaiņai, ar to saistītajām tehnoloģijām un dažādajiem telekomunikāciju pakalpojumiem. Mūsdienās informācija ir vērtīga un dārga tirgus prece un modernās informācijas tehnoloģijas arvien vairāk tiek izmantotas kā stratēģisks ierocis, lai uzņēmumi iekarotu jaunus tirgus un saglabātu savu daļu esošajos. Internets ir vislielākais un plašakais informacijas avots. Internetu var izmantot gan kā uzņēmējdarbības reklāmas laukumu, gan kā dažādas informācijas ieguves avots, gan kā uzņēmējdarbības vietu un avotu. Līdz ar augstāk minētajiem apstākļiem rodas ideja par internetveikala atveršanu un attistīšanu. Internetveikalā ir iespēja attīstīt gan mazumtirdzniecību, gan vairumtirdzniecību ar ļoti lielo precu un pakalpojumu sortimentu. Tomēr mūsdienas uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Bet ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem. Internetveikals paver milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj palielināt apgrozījuma apjomus un samazināt izmaksas. Vēl vienu priekšrocību internetveikalam dod iespēja nodarboties ar datortehnikas un datorkomponenšu tirdzniecību. Jo datortehnika pieder pie tām nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms kādiem divdesmit gadiem par datoriem bija dzirdēji tikai retais, tagad datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās.…
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite26 Vadība, Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma
- Prakses atskaite mārketingā
- Prakses darbs mārketingā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai26
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai14
Novērtēts! -
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai18
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai18
-
Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā
Prakses atskaite augstskolai29
Novērtēts!