-
Prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 1 | |
I.daļa. | SIA “XXXX” raksturojums | 2 |
1. | Darbības vēsture | 2 |
2. | Telpas, transports, iekārtas un aprīkojums | 3 |
3. | Darbinieki | 4 |
5. | Elektromontāža līdz 20 kV | 4 |
6. | Projektēšana līdz 20 kV | 5 |
7. | Elektromateriālu tirdzniecība | 5 |
8. | Papildus ienākumi | 6 |
II.daļa. | Biroja darba organizēšana | 7 |
1. | Likumdošanas akti | 7 |
III.daļa. | Veiktie darbi | 7 |
IV.daļa. | Biroja darba pozitīvie aspekti un problēmsituācijas | 10 |
1. | Pozitīvie aspekti | 10 |
2. | Biroja darba problēmsituācijas un to risinājumi | 11 |
Praksi izgāju sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “XXXX”. Sabiedrība nodarbojas ar elektromontāžas darbiem, taču ir arī citi darbības virzieni – elektromateriālu tirdzniecība, kā arī elektroapgādes projektēšana. Sabiedrība savus pakalpojumus sniedz ne tikai Ventspilī un Ventspils rajonā, bet arī citās Latvijas pilsētās, kā, piemēram, Liepājā, Kuldīgā, Rīgā. Sabiedrībā ir 32 darbinieku, no tiem 10 ir biroja darbinieki.
Šī gada pavasarī ~ 20 daudz pieredzējušāku cilvēku konkurencē izturot konkursu tiku pieņemta darbā par sekretāri, kas pierāda, augstskolā apgūto zināšanu un iemaņu konkurētspēju. No 2001.gada 25.aprīļa strādāju šajā uzņēmumā.
Prakses mērķis:
1.Izmantot visos studiju gados uzkrātās teorētiskās zināšanas un prakstisko pieredzi;
2.Izzināt profesionālo sagatavotību un piemērotību biroja vadītāja profesijai.
Prakses uzdevumi:
1.Vispusīgi izzināt organizācijas darbības vēsturi, darbības virzienus, darbinieku skaitu;
2.Iekļauties biroja darba organizēšanā;
3.Sadarboties ar organizācijas vadītāju, struktūrvienībām, organizācijas darbiniekiem biroja darba organizēšanā;
4.Konstatēt biroja darba problēmsituācijas un pozitīvos aspektus;
5.Apkopot iegūto informāciju, izstrādāt secinājumus un ieteikumus par biroja darbu;
6.Sagatavot mutisku prezentāciju darba devējam par praksē gūtajiem novērojumiem, pievienot to rakstveidā prakses atskaitei.
Praksei noderīgi ir, ka kopš dibināšana brīža, tātad jau gandrīz 10 gadus, uzņēmumā nav bijis sekretāres. Daļa pienākumu ir bijuši sadalīti starp pārējiem biroja darbiniekiem, kuru zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā u.c. ir samērā minimālas, jo viņi tomēr ir speciālisti citās jomās. Tādējādi tagad ir iespējas viegli ieviest visus jauninājumus, jo uzņēmums nav iesīkstējis kaut kādos noteiktos stereotipos un vadība pret jauninājumiem attiecas labvēlīgi. Lai gan arī ir zināmas grūtības, jo daudzās lietās nav nekāda pamata uz kā balstīties, viss ir jāievieš no jauna, un tādēļ daudz jālasa jaunākā literatūra, meklējot labāko un racionālāko risinājumu kādai problēmai. …
STUDIJU PROGR.: Biroja vadītājs – referents SATURS: Raksturojums: uzņēmuma vēsture, telpas, transports, iekārtas, darbinieki, galvenās darbības sfēras (elektromontāža, projektēšana, el-materiālu tirdzniecība); Veiktie darbi; Pozitīvie aspekti un problēmsituācijas; NODOTS: RPIVA, 2002; VĒRTĒJUMS: 8
- Prakses atskaite
- Projekts "Bērnu pieskatīšanas istaba"
- VID pārvalde
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite tirgzinībās
Prakses atskaite augstskolai17
-
Grāmatvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai23
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Prakses atskaite augstskolai29
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Prakses atskaite augstskolai31
-
Prakses atskaite A/S "Liepājas Metalurgs"
Prakses atskaite augstskolai12