-
Prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | SIA „Lido” vēsture | 4 |
2. | Uzņēmuma darbības virzieni | 7 |
3. | Īpašuma formas un uzņēmuma tipa raksturojums | 8 |
4. | Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums | 9 |
5. | Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību | 10 |
6. | Realizācijas daļa | 11 |
7. | Sadarbības veidi ar klientiem | 13 |
7.1. | Veidojot sarunu pa telefonu | 13 |
7.2. | Veidojot sarunu elektroniski | 13 |
8. | Noliktavu veidi un to funkciju raksturojums | 16 |
8.1. | Centrālās noliktavas klasificēšana | 16 |
8.2. | Gatavās produkcijas noliktavas klasificēšana | 16 |
8.3. | Noliktavu galvenās funkcijas | 17 |
9. | Preču noliktavu aprīkojums, un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums | 18 |
10. | Preču transportēšanas veidi un preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums transportēšanas laikā | 20 |
11. | Preces cenu veidošanās mehānisms un pieprasījuma ietekme uz cenu | 23 |
12. | Preču sortimenta apraksts | 25 |
13. | Iesaiņojuma materiāls, funkcijas, marķējuma veidi | 26 |
14. | Garneles raksturojums un jaunas produkcijas ieviešanas metodes | 28 |
15. | Desas «Ekstra» un garneles dzīves cikls un vadīšanas stratēģijas | 30 |
16. | Preču zīmes | 33 |
16.1. | Preču zīmju veidi | 33 |
16.2. | Preču zīmju nozīme | 34 |
16.3. | Preču zīmes vadīšanas stratēģijas | 35 |
17. | Sadale | 36 |
17.1. | Sadales kanālu veids | 36 |
17.2. | Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze | 37 |
18. | Mazumtirdzniecības veikalu tipu un pakalpojumu veidu raksturojums | 38 |
19. | Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā | 40 |
20. | Preču izvietojums mazumtirdzniecībā, izkārtnes un cenu zīmes un sniegto pakalpojumu klāsts | 42 |
21. | Pircēju apkalpošanas serviss - sniegto pakalpojumu klāsts | 43 |
22. | Tirgus izpēte | 44 |
23. | Preču virzīšanas tirgū metodes - pārdošanas veicināšanas pasākumi un to raksturojums | 49 |
24. | Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to apraksts, analīze | 52 |
25. | Tiešās pārdošanas posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā | 53 |
26. | Secinājumi un priekšlikumi | 55 |
27. | Pielikumi | 57 |
LIDO ir viens no pirmajiem privātajiem uzņēmumiem, kopš Latvija deklarēja neatkarības atjaunošanu. LIDO restorānu un bistro tīkls dibināts pirms divdesmit gadiem un kļuvis par mūsdienu Latvijas tēla neatņemamu sastāvdaļu. Teju vai katrs LIDO tīkla izveides posms saistās ar inovatīvu, savam laikam celmlauža cienīgu un oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību un klientu. LIDO ēdināšanas uzņēmumu ķēdes pamatā ir demokrātisku restorānu izveide ar daudzpusīgu ēdienkarti un plašām izvēles iespējām jebkuram klientam, ar atklātās virtuves principu un pārskatāmu ēdiena gatavošanas procesu, kā arī ar LIDO raksturīgo interjera un mēbeļu dizainu.
Uzņēmumam strauji attīstoties, 1989. gadā tika nodibināts Kokapstrādes cehs, kurā tika izgatavoti visu turpmāko LIDO izveidoto restorānu un bistro interjeri, tajā skaitā īstenots restorāna pilotprojekts Vācijā. Sākotnēji Kokapstrādes cehs atradās Bieķensalas ielā 6 rūpnīcas Daugava teritorijā, bet drīz vien tika pārcelts uz tā pašreizējām telpām Mūkusalas ielā 72e, pēc sešiem gadiem – 1994. gadā – turpat tika izveidots arī LIDO Metālapstrādes cehs, kurā izgatavotas LIDO bistro interjera detaļas.
1991. gadā tika izveidots LIDO Konstruktoru birojs, kas tolaik darbību sāka Lāčplēša ielas 53 telpās, bet pašlaik atrodas Rīgā, Ķengaraga ielā 6a un veic projektēšanas un dizaina darbus LIDO restorānu un bistro tīklam, kā arī izstrādā jauna tūrisma un atpūtas centra Ķirsona muižas konceptu, kas atrodas Ziemeļlatvijā, Kaķīša ezera krastā. Otrais restorāns tapa Vecrīgā 1991. gadā - Baltais LIDO, tas pastāvēja piecus gadus Tirgoņu ielā 6. Pēc pieprasījuma mazināšanās tā vietā tika atvērts krogs Alus sēta (1996) ar daļēji atvērtu virtuvi, un kļuva par studentu – uzņēmuma restorānu turpmāko klientu, iecienītu pulcēšanās vietu.
1992. gadā tapa Pirmais bistro, kura nosaukumā iemūžināti uzņēmuma sākotnējie centieni veidot ātrās ēdināšanas uzņēmumu, kurā ātri, kājās stāvot, no vienreizējas lietošanas traukiem ieturēt maltīti. Kopš tiem laikiem LIDO bistro koncepts ievērojami transformējies, bet bistro Ģertrūdes ielā 54, pārtapis par mūsdienu LIDO raksturīgo bistro. …
Prakses atskaite par gaļas un zivis pārstrādes uzņēmumu, var atras informāciju par realizācijas daļu, noliktavam, organizatorisko strukūru, sadali, transportēšanu, prečū zīmi, prečces izvietojumu, palpojumu viediem un citu
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite
-
Restorānu prakses atskaite
Prakses atskaite48 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai4
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai13
-
Prakses atskaite finanšu analīzē AS "L&T Hoetika"
Prakses atskaite augstskolai30
-
Profesionālās prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai29
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai34