Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Prakses atskaite viesnīcu uzņēmējdarbībā-
Prakses atskaite viesnīcu uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite24 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
Viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa raksturojums | 4 | |
Viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa organizatoriskā struktūra | 6 | |
1. | Viesnīcas atbilstība kvalitātes kritērijiem | 8 |
2. | Viesnīcas pakalpojumu raksturojums | 10 |
3. | Papildpakalpojumi | 11 |
4. | Viesnīcas numuru rezervēšana | 12 |
5. | Dienesta telpas, normatīvi, noslodze, uzturēšana | 14 |
6. | Telpu pašizmaksa, viesu numuru cenas aprēķināšana | 15 |
7. | Standarta un speciālās cenas viesnīcu numuriem | 15 |
8. | Viesu istabu aprīkojums | 17 |
9. | Viesu ēdināšanas veidi viesnīcā | 18 |
10. | Viesu drošība, pasākumi drošības nodrošināšanai | 21 |
11. | Apkalpojošais personāls | 22 |
12. | Istabenes darbs, telpu uzkopšana | 25 |
13. | Personāla skaita attiecība pret viesu skaitu | 26 |
14. | Darba plānošana | 27 |
15. | Darba samaksas formas un sistēmas | 29 |
16. | Finanšu veidošanas avoti | 29 |
17. | Apmaksas veidi | 30 |
SECINĀJUMI | 31 | |
PRIEKŠLIKUMI | 32 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 33 |
Ceļojumu un tūrisma nozare sastāv no piecām lielām daļām. Viesmīlības nozari veido divas no tām – izmitināšanas un ēdināšanas nozares, tai pieskaitāmi arī iestāžu ēdināšanas uzņēmumi, kas parasti ir bezpeļņas uzņēmumi un domāti nevis ceļotāju, bet gan darbinieku, studentu ēdināšanai. Izmitināšanas nozares uzņēmumi ir īpaša grupa, jo bez izmitināšanas iespējām tiem var būt gan savi ēdināšanas uzņēmumi, gan veselības centri un vēl daudz kas cits.
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tai skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi.
Vasarā Grieķijā, viesnīcā Aristoteles Holiday Resort & Spa tika izieta profesionālā prakse Viesnīcu uzņēmējdarbība. Profesionālās prakses ilgums 4 nedēļas. Prakses laikā tika iegūtas gan praktiskās, gan profesionālās iemaņas, kas papildināja iegūtās zināšanas studiju laikā.
Profesionālās prakses mērķis: nostiprināt studiju programmā iegūtās teorētiskās zināšanas un prast tās pielietot praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā.
Profesionālās prakses uzdevumi:
1. Iepazīt viesnīcas struktūru, tā darba uzdevumus un funkcijas.
2. Apgūt praktiskās iemaņas pildot darba pienākumus.
3. Iepazīt uzņēmuma darbības sfēru.
Profesionālās prakses pārskats ir izstrādāts, pamatojoties uz grāmatām un speciālajiem izdevumiem, kas attiecas uz viesnīcu uzņēmējdarbību, viesu apkalpošanu, viesu uzņemšanas dienestu u.c., kā arī publikācijām Interneta mājas lapās un viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa uzskaites nepublicētajiem materiāliem un brošūrām.…
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tai skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi. Vasarā Grieķijā, viesnīcā Aristoteles Holiday Resort & Spa tika izieta profesionālā prakse Viesnīcu uzņēmējdarbība. Profesionālās prakses ilgums 4 nedēļas. Prakses laikā tika iegūtas gan praktiskās, gan profesionālās iemaņas, kas papildināja iegūtās zināšanas studiju laikā.
- Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
- Prakses atskaite grāmatvedībā
-
Prakses atskaite viesnīcu uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite24 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite grāmatvedībā
Prakses atskaite augstskolai70
-
Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
Prakses atskaite augstskolai17
-
Prakses atskaite tūrisma uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite augstskolai58
-
Profesionālās prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai36
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbības organizēšanā
Prakses atskaite augstskolai33