3.4. Secinājumi un priekšlikumi
1. Viesnīcā nav izveidoti amatu apraksti nevienam amatam, taču prakses laikā tādi tika izveidoti gan dienas, gan nakts maiņas administratoram. Priekšlikums – izveidot amata aprakstus visiem amatiem, lai būtu vieglāk balstoties uz tiem pieņemt jaunus darbiniekus, kā arī lai jaunajiem darbiniekiem būtu vieglāk saprast savus pienākumus un veicamos darbus.
2. Galvenokārt viesnīcā tiek veiktas negarantētās rezervācijas, kuru dēļ viesi bieži neierodas. Priekšlikums – vajadzētu izvērtēt, vai viesnīcai nav izdevīgāk pieņemt garantētās rezervācijas caur booking.com un gadījumā, ja viesis neiebrauc, no viņa konta noskaitīt naudu par neizmantoto numuru.
3. Viesu rezervējumu lapa ir izveidota diezgan nepārredzama un grūti saprotama. Priekšlikums - izveidot cita veida rezervācijas lapu, vai arī reģistrēt visas rezervācijas elektroniski.
4. Darbiniekiem nav vienotas formas, kā arī ne visi darbinieki ģērbjas lietišķi. Tāpat arī netiek nēsātas piespraudes ar darbinieka vārdu. Priekšlikums – priekšniekiem vairāk sekot līdzi tam, kā ģērbjas darbinieki un izveidot piespraudes ar darbinieka vārdu, lai viesis var atšķirt darbinieku no citiem viesiem, kā ar tas palīdzētu disciplinēt darbiniekus.
…