Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Prakses atskaite viesnīcā "Maritim Park Hotel"-
Prakses atskaite viesnīcā "Maritim Park Hotel"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Maritim Park Hotel | 3 |
1.1. | Istabas | 4 |
1.2. | Konfereču zāles | 4 |
1.3. | Restorāni | 4 |
1.4. | Bāri | 5 |
1.5. | Darbinieku darba laiki | 5 |
1.6. | Restorāna interjers un galdu klājums | 5 |
1.7. | Vasaras laikā | 5 |
1.8. | Pasākumi | 5 |
2. | Ēdienu un dzērienu nodaļa | 5 |
2.1. | Viesmīļa amata apraksts un noteikumi | 6 |
2.2. | Viesmīļu ārējāis izskats | 6 |
2.3. | Kadru izvēle un darbinieku skaita atbilstība darba apjoma veikšanai uzņēmumā | 7 |
2.4. | Darbinieku skaita atbilstība darba apjoma veikšanai uzņēmumā | 7 |
2.5. | Maritim ēdienu un dzērienu karte | 7 |
2.6. | Ēdienu pasniegšana | 8 |
3. | Maritim vistuvākie konkurenti | 9 |
3.1. | Radisson SAS ( 5 zvaigznes) | 9 |
3.2. | OK Hotels (3 zvaigznes) | 9 |
4. | Maritim virtuve | 10 |
4.1. | Līgumi ar piegadātajiem | 10 |
4.2. | Viesmīles darba laiki | 10 |
Secinājumi | 11 | |
Litertura | 13 |
Maritim ir četru zvaigžņu viesnīca, kura atrodas pārdaugavā, netālu no Akmeņu tilta, Slokas ielā 1. Pie Maritim ir plaša sabiedriska transporta izvēle, ar kuru var ļoti ērti aizbraukt uz Vecrīgu (1.pielikums).
Maritim ir viens no visveiksmīgākajiem viesnīcu uzņēmumiem Vācijā. Tas ir dibināts 1969 gadā, un uz šo brīdi uzņēmuma sastāvā ir 40 viesnīcas, kurās viesiem tiek garantēta augstākā klases apkalpošana un ērtības. No darbības pirmsākumiem Maritim specializējas kongresu un konferenču rīkošanā, kā arī piedāvā plašu iespēju loku atpūtai.
Maritim piedāvā 239 ērtas un gaišas skandināvu tipa numurus un apartamentus, 9 konferenču zāles, 2 restorānus un 3 bārus. Vairumā Maritim viesi ir Vācieši un pārejie no Anglijas un Krievijas.
1.1. Istabas
Katrs no numuriem un apartamentiem ir pilnīgi atjaunots un pārbūvēts.(1.pielikums) Komfortablie un plašie numuri ir aprīkoti ar satelītu televīziju, mini-bāru, Internet pieslēgumu, starptautiskā pieslēguma tālruni, dušu vai vannu, gaisa kondicionieri, matu žāvējamo aparātu, un gaisa kondicionēšanas sistēmu. Daļa numuru ir aprīkoti ar balkonu. Daļa numuru – nesmēķētājiem. Var pasūtīt brokastis istabā( 7. pielikums ).…
1. Maritim Park Hotel 3 1.1. Istabas 4 1.2. Konfereču zāles 4 1.3. Restorāni 4 1.4. Bāri 5 1.5. Darbinieku darba laiki 5 1.6. Restorāna interjers un galdu klājums 5 1.7. Vasaras laikā 5 1.8. Pasākumi 5 2. Ēdienu un dzērienu nodaļa 5 2.1. Viesmīļa amata apraksts un noteikumi 6 2.2. Viesmīļu ārējāis izskats 6 2.3. Kadru izvēle un darbinieku skaita atbilstība darba apjoma veikšanai uzņēmumā 7 2.4. Darbinieku skaita atbilstība darba apjoma veikšanai uzņēmumā 7 2.5. Maritim ēdienu un dzērienu karte 7 2.6. Ēdienu pasniegšana 8 3. Maritim vistuvākie konkurenti 9 3.1. Radisson SAS ( 5 zvaigznes) 9 3.2. OK Hotels (3 zvaigznes) 9 4. Maritim virtuve 10 4.1. Līgumi ar piegadātajiem 10 4.2. Viesmīles darba laiki 10 Secinājumi. 11 Litertura. 13
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Vadība
- Prakses atskaite viesnīcā "Maritim Park Hotel"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Prakses atskaite augstskolai25
-
Prakses atskaite, viesnīca "Radisson SAS"
Prakses atskaite augstskolai9
-
Prakses atskaite viesnīcā "Hotel de Rome"
Prakses atskaite augstskolai7
Novērtēts! -
Prakses atskaite "Reval Hotel Rīdzene"
Prakses atskaite augstskolai24